10 tysięcy złotych wyciśniętych na ławeczce Superbet w Spodku
W miniony weekend odbył się Spodek Super Cup – turniej piłkarski na jednej z największych, zamkniętych aren w Polsce. Jako sponsor tego wydarzenia, operator zakładów wzajemnych Superbet przygotował specjalne stoisko z atrakcjami dla fanów, przy okazji zbierając środki na cel charytatywny.

Spodek Super Cup to turniej piłkarski, który zrzeszył w tym roku drużyny z Górnego Śląska oraz krajów ościennych. Sponsorem głównym tego wydarzenia był Superbet, który przygotował specjalne stoisko wewnątrz katowickiego Spodka. Na kibiców czekało specjalne wyzwanie.
Ponad 10 tysięcy złotych wyciśniętych na cel charytatywny
Ustawione przez sponsora głównego stoisku cieszyło się ogromnym zainteresowaniem publiczności. Kolejka do zmierzenia się z ławeczką płaską była naprawdę długa, a nie chodziło przecież tylko o zaimponowanie znajomym. Kibice, którzy posiadali konto w aplikacji Superbet, otrzymać mogli specjalne bonusy, w zależności od tego, ile kilogramów udało im się wycisnąć na ławeczce.
W sumie licznik zatrzymał się na ponad 20 tysięcy złotych. Połowa tej kwoty trafiła na konta graczy w formie darmowych zakładów, z kolei druga część przeznaczona zostanie na cel charytatywny. Środki te, w wysokości ponad 10 tysięcy złotych, przekazane zostaną na rzecz Domu Aniołów Stróżów. Jest to stowarzyszenie na rzecz dzieci i młodzieży ze środowisk patologicznych oraz osób niedostosowanych społecznie. Budynek stowarzyszenia znajduje się w Katowicach. Superbet ponownie zaangażował się w pomoc na poziomie regionalnym.
Spodek Super Cup dużym sukcesem
Turniej, którego Superbet był głównym sponsorem, przyciągnął na trybuny około 8 tysięcy fanów. Na poziom sportowy z pewnością nie mogli oni narzekać.
– Cieszymy się, że mogliśmy być ważną częścią tak udanej imprezy. Było tu wszystko: sentymentalny powrót do lat 90., sportowe emocje na boisku, ogromne zainteresowanie kibiców a do tego ich wielkie zaangażowanie w naszą akcję charytatywną na rzecz Domu Aniołów Stróżów. Mamy nadzieję, że Spodek Super Cup wrócił na dobre i znowu stanie się kluczowym elementem zimowego pejzażu w naszym futbolu – mówił Łukasz Seweryniak, CEO Superbet Polska.
Polecane
Komentarze
Taka kasa dla Superbeta to akurt nie jest jakiś majątek
Brawo, kolejna oryginalna akcja społeczna. A jednocześnie trochę sportu!