Betclic oficjalnym partnerem SBM FFestival

Autor: Mateusz Mazur

Data publikacji: 23.08.2023 Ostatnia aktualizacja: 23.08.2023 12:57

Betclic, jeden z wiodących bukmacherów działających w Polsce, został Oficjalnym Partnerem SBM FFestival. W dniach 23-26 sierpnia wydarzenie to zgromadzi na warszawskim Lotnisku Bemowo, tysiące miłośników rapu.

Czerwona strefa Betclic

Czerwona strefa Betclic na SBM FFestival będzie jednym z najciekawszych miejsc podczas festiwalu. Betclic opisuje ją jako miejsce tętniące energią i kreatywnością. Uczestnicy festiwalu, którzy wykazują artystyczne zacięcie znajdą tu wiele atrakcji, począwszy od ścianki do graffiti, gdzie można dać upust swojej twórczej duszy, aż po stoisko, na którym pojawi się możliwość zaprojektowania własnej, unikatowej koszulki bądź czapki z daszkiem.

Betclic wychodzi naprzeciw oczekiwaniom swoich odbiorców, przygotowując także różnorodne konkursy z atrakcyjnymi nagrodami. Od wyzwania w podciąganiu na drążku po quizy związane z rapową wiedzą. Każdy uczestnik festiwalu z pewnością znajdzie coś dla siebie. Dodatkowo, dla miłośników klasycznej rozgrywki firma przygotowała strefę z grami arcade, gdzie można spróbować swoich sił w kilku lengendarnych tytułach.

To jednak nie koniec atrakcji, jakie znajdziemy w czerwonej strefie Betclic. Każdego dnia festiwalu od godziny 21:00 do 01:00 odbędzie się silent disco – niezwykła impreza, podczas której uczestnicy tańczą do muzyki z dostarczonymi przez organizatora słuchawkami na uszach.

Jednym z najbardziej oczekiwanych momentów SBM FFestival będzie raperska bitwa „Showdown: Ty wybierasz!”, która również odbędzie się w strefie Betclic. To niezwykłe starcie nie będzie opierać się jednak na zasadach freestyle, a na zaprezentowaniu wcześniej przygotowanych utworów. Ośmiu utalentowanych artystów z całego kraju zmierzy się w tej nietypowej rywalizacji, a to publiczność będzie miała decydujący głos w wyborze zwycięzcy.

„Showdown: Ty wybierasz!” to zasługa Nobocoto Studio, renomowanego studia nagraniowego, które od lat współpracuje z czołowymi artystami sceny hip-hopowej. Zwycięzca tej unikalnej bitwy raperskiej otrzyma voucher na 2000 zł do wykorzystania w Nobocoto Studio, co być może wspomoże go w dalszym rozwoju artystycznym. Ponadto, Betclic dołoży do tego 2000 zł bonusu, dodatkowo nagradzając zwycięzcę za jego pasję i talent.

Kolejne spotkanie z polskim rapem

Nie jest to pierwsze spotkanie Betclic z kulturą hip-hopu. Operator już wcześniej był sponsorem Polish Lech Hip-Hop Festival, gdzie zorganizował największą bitwę freestyle’ową w historii Polski – Betclic Rap Royale. Betclic wsparł także Bitwę o Południe oraz galę POPKILLERÓW. Angażowanie się w nieoczywiste projekty oraz szukanie nowych dróg z pewnością wyróżnia Betclic na tle innych bukmacherów.

Bartłomiej Płoskonka, country manager Betclic Polska, podkreśla, że marka dobrze odnajduje się w środowisku rapowym: – Lubimy angażować się w nieoczywiste projekty i przecierać szlaki. Aktywność Betclic w świecie rapu w Polsce jest już doskonale rozpoznawalna. Jako pierwsi w branży bukmacherskiej zaangażowaliśmy się w ten segment i dziś cieszymy się dużą popularnością wśród słuchaczy tego gatunku muzyki, który w nieoczywisty sposób, na przykład poprzez zainteresowania artystów i teksty ich utworów, łączy się z innymi obszarami naszej działalności, takimi jak piłka nożna. Cieszymy się, że możemy współtworzyć SBM FFestival. Nie możemy się doczekać koncertów Maty, Sokoła, a także pozostałych topowych wykonawców polskiej sceny – ocenia Płoskonka.

SBM FFestival to wyjątkowe wydarzenie, które co roku przyciąga tysiące fanów rapu z całej Polski. Tegoroczna edycja zagwarantuje niezapomniane doświadczenia, dzięki występom artystów takich jak Mata, Sokół, White 2115, Hotel Maffija, Solar & Białas, Sobel, Żabson czy Jan-Rapowanie.

Komentarze

Poliniusz

Pod kątem działania w branży kolejny ciekawy, niekonwencjonalny ruch. Co do poprzedniego komentarza, uważam że na takie działania należy patrzeć szerzej. Młodsi gracze może nie są bogaci i nie będą deponować wiele, ale jest to inwestycja i na przestrzeni lat może to zaowocować. Kluczem jest budowanie solidnej, zaufanej marki 🙂

0
0
Kiszon

Konsekwencja w dzialaniu, tylko ile pozyskani gracze z takich eventow sa warci?

0
0
Milosz

Betclic chyba jest już wszędzie, najwidoczniej tak szeroka ekspozycja przekłada się na wyniki

0
0

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *