Betclic rezygnuje z „sektorówki” i zwalnia ponad 1000 miejsc na mecz Ruch Chorzów – Widzew Łódź
Ruch Chorzów poinformował, że historyczny rekord frekwencji w polskiej piłce klubowej w XXI wieku jest możliwy dzięki uprzejmości Sponsora Strategicznego klubu, marce Betclic oraz telewizji Canal+.

Klub podziękował również stowarzyszeniu kibiców Wielki Ruch, Niebieskim Fanklubom: Fan Club iReland, Blue England, Fan Club Deutschland.
Hit z rekordem frekwencji
Już w sobotę o godz. 17:30 „Niebiescy” w meczu przyjaźni podejmą na Stadionie Śląskim Widzew Łódź, a trybuny „Kotła Czarownic” najprawdopodobniej zapełnią się do ostatniego miejsca (50 167). Nie byłoby to możliwe, gdyby nie ważna decyzja Sponsora Strategicznego Ruchu Chorzów – marki Betclic, Canal+, stowarzyszenia kibiców Wielki Ruch oraz Niebieskich Fanklubów o rezygnacji z istotnego świadczenia reklamowego.
41 567 widzów – tyle wynosi frekwencyjny rekord Ekstraklasy w XXI wieku. Patrząc na tempo sprzedaży biletów, wynik ten został pobity przez kibiców Ruchu i Widzewa parę dni temu – już w środę klub wydał ponad 42 000 wejściówek na sobotni meczu przyjaźni na Stadionie Śląskim.
48 563 – to z kolei rekord uwzględniający wszystkie rozgrywki klubowe w Polsce, który został ustanowiony podczas finału Pucharu Polski w 2016 roku. Rekord ten wydawał się być nie do pobicia, ale fani Ruchu i Widzewa wzięli sprawy w swoje ręce. W piątek liczba wydanych biletów na sobotni mecz w Chorzowie wynosiła już 47 000 wejściówek (stan na godz. 11:00) i stale rosła.
Wsparcie partnerów
Wielce prawdopodobne jest zapełnienie obiektu co do ostatniego miejsca i pobicie historycznego rekordu. Nie byłoby to jednak możliwe, gdyby nie decyzja Sponsora Strategicznego Ruchu Chorzów, marki Betclic oraz Canal+, a także stowarzyszenia kibiców Wielki Ruch i Niebieskich Fanklubów.
Decyzją klubowych Partnerów, sektorówki reklamowe z logotypami zajmujące zwykle sektory na Stadionie Śląskim nie zostaną tym razem rozwieszone, dzięki czemu na obiekcie zwolnionych zostanie kilka tysięcy miejsc, w tym 1038 „krzesełek” dzięki marce Betclic.
– Ekspozycja reklamy tego typu podczas meczów PKO BP Ekstraklasy jest bardzo ważnym i kosz-townym świadczeniem dla firm sponsorujących kluby. Szczególnie dotyczy to spotkania, które na żywo obejrzy kilkadziesiąt tysięcy kibiców, a wielokrotnie więcej śledzić będzie w telewizji. Bardzo dziękujemy markom Betclic i Canal+, stowarzyszeniu Wielki Ruch oraz wszystkim Niebieskim Fanklubom za ten gest, jesteśmy niezwykle dumni, że mamy możliwość współpracy z partnerami wyznającymi podobne do nas wartości i traktującymi Ruch Chorzów jako coś więcej, niż okno wystawowe na kibiców piłkarskich w Polsce – powiedział Seweryn Siemianowski, prezes Ruchu Chorzów.
Polecane
Komentarze
Brawo Betclic