BF Games odświeża swoją identyfikację wizualną
BF Games, wywodzący się z Polski producent gier kasynowych, zdecydował się na znaczące odświeżenie swojej tożsamości wizualnej. Rebranding obejmuje między innymi nowy projekt logotypu oraz usprawnienia w komunikacji wizualnej.

Nowa identyfikacja BF Games
Nazwa firmy BF Games cały czas pozostaje bez zmian, a nowe logo zachowuje charakterystyczne żółte akcenty, które stały się znakiem rozpoznawalnym BF Games.
Redesign skupia się przede wszystkim na modernizacji elementów wizualnych, tak aby zapewnić firmie szerszą obecność i większą rozpoznawalność na różnych platformach medialnych.
Nowa identyfikacja wizualna została oficjalnie zaprezentowana 11 lipca. Zaktualizowany branding pojawił się na stronie internetowej firmy, kanałach w mediach społecznościowych oraz bezpośrednio w grach, gdzie nowe logo będzie wyeksponowane w ekranach ładowania.
Czas na zmiany
Radosław Biernat, dyrektor ds. marketingu w BF Games, wyraził entuzjazm związany z obraniem nowego kierunku: – Jesteśmy podekscytowani, prezentując nowy wygląd BF Games. Zdecydowaliśmy, że nadszedł czas, aby odświeżyć nasze logo, aby było zgodne z naszymi nowymi grami i funkcjami, które wprowadziliśmy w ostatnich miesiącach – powiedział Biernat.
Zaktualizowany branding zostanie również zaprezentowany na nadchodzącym iGB Amsterdam, które odbędzie się w dniach 16-19 lipca. Na jednej z ważniejscyh branżowych imprez w kalendarzu BF Games przedstawi również swoje najlepsze produkcje, takie jak “Raiders of the North”.
Polecane