Dariusz Łęczyński mianowany na nowego CEO w STATSCORE

Pod koniec ubiegłego roku globalny dostawca danych sportowych i usług, firma LSports – przejęła STATSCORE. Nie trzeba było długo czekać, by STATSCORE ogłosił nowego CEO, którym został Dariusz Łęczyński wcześniej piastujący stanowisko COO.
Dariusz Łęczyński nowym CEO w Statscore
Dariusz Łęczyński o swoim awansie poinformował w swoich social mediach:
To ogromne wyzwanie i odpowiedzialność, ale mam silną wiarę w STATSCORE i ludzi, którzy tutaj pracują. Chciałbym również podziękować akcjonariuszom, a w szczególności Dotanowi Lazarowi za wsparcie i zaufanie.
Korzystając z okazji chciałem również podziękować Tomaszowi Myalskiemu, założycielowi STATSCORE, gdyby nie on kilka lat temu, nie pisałbym teraz tej wiadomości. Wokół nas jest tak wielu utalentowanych ludzi, że wyjątkową umiejętnością jest dostrzec ich w odpowiednim momencie.
Ostatnie 5 miesięcy to niezwykle intensywny i dynamiczny okres. Jednak z czystym sumieniem mogę stwierdzić, że wykonaliśmy niesamowitą pracę reorganizując firmę, skupiając się na tym, do czego chcemy dążyć. STATSCORE powraca na ścieżkę wzrostu, mając przed sobą kilka ekscytujących projektów. Naszym celem jest wzmocnienie tożsamości jako partnera w zakresie gromadzenia i dystrybucji danych sportowych dla zakładów, sportu i mediów.
Nic z tego nie zostałoby osiągnięte bez niesamowitych ludzi, którzy tworzą organizację. Jestem bardzo zadowolony z tego, jak rozwinęliśmy się po przejęciu. Szczególnie w zimowe, szare i mroźne dni. Potwierdza się po raz kolejny, że STATSCORE jest tak silny, jak jego ludzie.
Dariusz Łęczyński w STATSCORE przeszedł przez niemal wszystkie szczeble, ponieważ pracując w firmie przez niemal dekadę piastował takie stanowiska jak: Data Supervisor, Product Owner, Head of Product, Chief Product Officer, Chief Data Officer, czy w ostatnim czasie Chief Operating Officer.
Teraz przed Łęczyńskim nowe, najtrudniejsze zadanie w całej karierze, ponieważ został CEO w firmie, która po przejęciu przez LSports ma jeszcze większe ambicje. Głównym celem LSports i STATSCORE jest bowiem budowanie marki poprzez inwestycje w najbardziej innowacyjne na świecie produkty sportowe oparte na danych.
Przejęcie STATSCORE przez LSports
Dzięki przejęciu LSports wzmocniło swoje już szerokie spektrum możliwości. Firma jest w stanie bowiem agregować dane dotyczące ponad 30 różnych dyscyplin sportowych, co sprawia, że wszyscy obecni i przyszli klienci otrzymują produkt premium. Oczywiście zapewnia to klientom korzystającym z danych LSsports przewagę konkurencyjną.
– Mamy pełne zaufanie do produktów STATSCORE i pracowników firmy. Chcemy tworzyć głęboko jakościowe treści w oparciu o technologię. Wierzę, że przejęcie STATSCORE doprowadzi nas na nowe wyżyny, pozwoli stworzyć kolejne produkty B2B, otworzy możliwości w zakresie personalizacji i narzędzi do walidacji, które podniosą poziom dokładności dostarczanych przez nas danych do 100%. Naszym celem jest podwójny wzrost we wszystkich aspektach funkcjonowania firmy w bardzo krótkim czasie – mówił wówczas Dotan Lazar, CEO LSports.
Polecane