Dawid Pożoga nowym CMO w STS

Autor: Mateusz Mazur

Data publikacji: 05.12.2024

Z początkiem grudnia Dawid Pożoga dołączył jako Chief Marketing Officer do STS, lidera rynku bukmacherskiego w Polsce. Zastąpił Pawła Rabantka, który odszedł z firmy po 11 latach pracy.

Dawid Pożoga nowym szefem marketingu STS

Dawid Pożoga odpowiada w STS za zarządzanie kilkudziesięcioosobowym pionem marketingu. Do jego głównych zadań należy m.in: umocnienie pozycji STS jako lidera rynku i najlepiej rozpoznawalnej marki bukmacherskiej w Polsce oraz opracowanie i wdrożenie nowej strategii marketingowej wraz z koordynacją działań online i offline (retail).

– Dołączam do marki, która od lat jest niekwestionowanym liderem rynku. W 2025 roku będziemy kontynuować zapoczątkowane już zmiany w komunikacji marketingowej STS. Stawiamy przy tym na odważne i niestandardowe rozwiązania, które pozwolą odświeżyć wizerunek marki – mówi Dawid Pożoga.

Bogate doświadczenie

Dawid Pożoga ma ponad 16-letnie doświadczenie w marketingu na rynku polskim i międzynarodowym. Zdobywał je zarządzając strategią marketingową takich marek jak Rankomat, Displate czy Zalando (oddział polski i czeski). Od lat jest również członkiem jury najważniejszych konkursów w branży marketingowej na czele m.in. z Effie Polska.

– W naszej strategii będziemy jeszcze bliżej naszych klientów oferując im w ramach nowej platformy komunikacji „Bardziej” atrakcyjne bonusy i promocje oraz oddając w ich ręce najlepsze narzędzia do obstawiania poparte rozbudowaną ofertą. Jestem przekonany, że dotychczasowe mocne podstawy oraz potencjał i skala talentu osób tworzących marketing STS pozwolą nam skutecznie zrealizować wszystkie założone cele – zapowiada Pożoga.

Komentarze

Cesarz

Świetny specjalista, ale co wy możecie wiedzieć rumuńskie pachołki

0
0
Anonymous

Trochę szok, że STS zdecydował się zatrudnić kogoś z zewnątrz, a nie z branży.

1
0
Adam

A Pan nowy CMO wie chociaż co to cashout? 😀

3
0

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *