Innowacyjna akcja „Dziary losu” od Superbet. Bukmacher odpicuje tatuaże kibiców
Superbet rusza z kolejną innowacyjną akcją, tym razem skierowaną do kibiców Lecha Poznań posiadających tatuaże. Operator połączy siły ze Stowarzyszeniem Kibiców „Kolejorz” oraz studiem tatuażu „OneLuck”, aby odnowić „dziary” fanatyków klubu.

Niektóre wzory z czasem blakną dosłownie i w przenośni. Wspólnie damy im w prezencie świątecznym nowy blask – komunikuje CEO Superbet Polska, Łukasz Seweryniak, zapowiadając w skrócie nową akcję marketingową firmy.
Specjalny ambasador w jury
Projekt firmowany będzie twarzą odpowiednio dobranego ambasadora. Został nim Filip Bednarek, bramkarz sponsorowanego przez Superbet klubu, Lecha Poznań, który sam posiada na swoim ciele wiele tatuaży. Bednarek, wraz z jury, wybierze zwycięzców konkursu,. Ten polegać będzie na opisaniu historii związanej ze swoimi tatuażami. Zwyciężą najciekawsze opowieści (i tatuaże).
Kibic wybiera swój klub na całe życie, tutaj nie ma mowy o tym, żeby ta miłość wyblakła albo żeby potrzebował zmiany. Ale przecież z tatuażem wcale nie musi być tak samo! Dlatego wspólnie ze stowarzyszeniem Kibiców „Kolejorz” oraz z Superbetem przeprowadzimy specjalną akcję, a przemiany bohaterów będzie można śledzić w mediach społecznościowych. Zaskoczcie mnie i przekonajcie, że to właśnie Was powinniśmy wybrać. – tymi słowami Bednarek zachęca kibiców do wzięcia udziału w akcji.
W gronie jury konkursu do Filipa Bednarka dołączą: przedstawiciel studia tatuażu OneLuck, prezes Stowarzyszenia Kibiców Marcin Kawka oraz Dawid Pachura, wieloletni pracownik Lecha Poznań.
Współpraca bukmachera z klubem coraz wyraźniejsza
Od początku swojej współpracy z niedawnym mistrzem Polski, Superbet wychodzi w stronę kibiców z wieloma inicjatywami. To sprawia, że fani, często negatywnie podchodzący do sponsoringu klubów przez bukmacherów, wyrobili sobie dobrą opinię na temat tego operatora.
Od początku współpracy, zresztą świetnie się układającej, z Lechem, stawiamy na wychodzenie z utartych schematów. Dla nas rzucenie swojego logotypu na koszulkę i wyświetlenie go na bandach to zdecydowanie za mało. Przede wszystkim chcemy być blisko kibiców, budować z nimi wspólnotę i dawać im dodatkową wartość poza samym faktem, że wspieramy ich ukochany Klub w walce o najwyższe cele.
– mówi Łukasz Seweryniak.Jak wziąć udział w konkursie?
Kibice Lecha mogą zgłaszać swoje kandydatury na specjalnie przygotowany przez bukmachera adres mailowy: dziara@superbet.pl. Superbet zgłoszenia kibiców przyjmować będzie do 20.12.2023 roku. W zgłoszeniu należy również umieścić zdjęcie swojego tatuażu. Później jury zdecyduje o tym, które historie (oraz tatuaże) zasługują na wygraną.
Piątka zwycięzców otrzyma możliwość darmowej „naprawy” swoich tatuaży, która polegać będzie na ponownym nadaniu kolorów wyblakłym już projektom. Cały proces śledzić będzie można w mediach społecznośiowych firmy Superbet oraz Stowarzyszenia Kibiców.
Polecane
Komentarze
O tak, dodatkowa nagroda ekstra za najlepsza dziarkę z klubowym akcentem. Superbet, czytacie to na pewno, działajcie!
Zajebista sprawa, wyszyłam zgłoszenie 😀
Bardzo fajna akcja. Brakuje mi tylko, żeby była osobna nagroda dla najlepszej dziary związanej z klubem. Ale i tak wezme udział. 😉