Ekstraklasa kontynuuje współpracę z marką Lotto

Autor: Mateusz Mazur

Data publikacji: 28.07.2023 Ostatnia aktualizacja: 28.07.2023 09:57

Wielkie emocje, pełne stadiony i piękne gole – tak rozpoczęliśmy 90. sezon najlepszej sportowej ligi w kraju. Dziś Ekstraklasa SA oficjalnie ogłosiła kontynuację współpracy ze swoimi partnerami: PKO Bankiem Polskim i Totalizatorem Sportowym. W efekcie bank pozostanie partnerem tytularnym, a marka LOTTO partnerem głównym ligowych rozgrywek.

Ekstraklasa gra dalej z Lotto i PKO Bankiem Polskim

W ramach kontraktów partnerzy będą korzystali z szerokich świadczeń promocyjnych oraz umacniali swój wizerunek jako instytucji zaangażowanych w rozwój polskiego futbolu, wsparcie talentów piłkarskich oraz propagowanie sportu wśród dzieci i młodzieży. Dla ligi zaś nowe umowy z PKO Bankiem Polskim i marką LOTTO oznaczają dodatkowe wpływy finansowe. Łącznie z przychodami od innych sponsorów oraz z rekordowej umowy mediowej z Canal+, przełoży się to w sezonie 2023/24 na najwyższe wpływy dla klubów w historii ligi.

– Niezwykle cieszy nas decyzja o kontynuacji współpracy z ligą tak silnych marek jak PKO Bank Polski i LOTTO. Dla Ekstraklasy oznacza to dynamiczny rozwój w wielu wymiarach. Nasza współpraca ukierunkowana jest bowiem także na wspieranie sportowego rozwoju młodych piłkarskich talentów – mówi Marcin Animucki, prezes zarządu Ekstraklasy SA.

– Wspólnie realizujemy też szereg innowacyjnych działań oraz akcji integrujących społeczność kibicowską. Przedłużenie współpracy z naszymi partnerami, tytularnym i głównym, to też potwierdzenie efektywności prowadzonych dotychczas działań i unikatowych możliwości promocji, jakie daje współpraca z ligą. Ekstraklasa z milionową widownią telewizyjną w każdej kolejce, rosnącą liczbą odbiorców w internecie oraz milionami kibiców na trybunach to ogromny potencjał. Jestem przekonany, że czeka nas dużo wspólnych emocjonujących projektów, wspierających zarówno polską piłkę, jak i wizerunek marek PKO Banku Polskiego oraz LOTTO

– dodaje Animucki.

Lotto wciąż na Ekstraklasowych stadionach

W ramach współpracy z Ekstraklasą marka LOTTO będzie eksponowana na koszulkach meczowych wszystkich klubów najwyższej ligi rozgrywkowej w Polsce, w grafikach podczas transmisji, a także na stadionach. Ekstraklasa będzie też promować partnera na oficjalnej stronie internetowej ligi oraz w kanałach social media.

– Totalizator Sportowy wspiera piłkarską Ekstraklasę od blisko dekady. Dzięki temu doskonale rozumiemy swoje potrzeby biznesowe, a nasze partnerstwo jest stabilne i silne. Współpraca ta to dla nas jedna z form komunikacji marki z klientami, w której łączymy produkty LOTTO z radością wygrywania, kumulacją sportowych emocji i wsparciem sportu – powiedział Olgierd Cieślik, Prezes Zarządu Totalizatora Sportowego.

– Ponadto oba podmioty przez te lata znacznie się rozwinęły i dostosowały do obecnych czasów. Wskazuje na to chociażby obecność LOTTO w oficjalnej aplikacji Ekstraklasy i wirtualnej grze Fantasy Ekstraklasa. To działania bliskie naszej firmie, która przeszła transformację technologiczną, dzięki czemu świetnie odnajduje się w środowisku rozwiązań mobilnych i cyfrowych. Długofalowość, zaufanie i otwarcie na nowe wyzwania sprawiły, że od lat działamy razem i wygrywamy razem – dodał.

Umowa przewiduje ponadto, że LOTTO pozostanie partnerem aplikacji mobilnej ligi, a także partnerem tytularnym gry Fantasy Ekstraklasa – wirtualnego menadżera piłkarskiego opartego o realną ligową rywalizację. Ligowa spółka wspólnie z Totalizatorem Sportowym będzie także przyznawać również nagrody – Numer Miesiąca i Numer Sezonu dla wyróżniających się piłkarzy.

Komentarze

Grey

Ciekawe czemu wczesniej byli tytularnym a teraz nie sa?

0
0

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *