Igor Kośliński: Zastanawiam się gdzie jest sufit, jeśli chodzi o boosty

Autor: Bartosz Burzyński

Data publikacji: 18.10.2023

Igor Kośliński, Online Marketing Manager w Fortuna Online Zakłady Bukmacherskie w rozmowie z nami opowiada o marketingu i akwizycji w branży bukmacherskiej.

    • Czy bonus powitalny stracił na znaczeniu?
    • Jakie atuty mają boosty?
    • Co sądzi o grach Free to Play?
    • Czy polski gracz zakładów bukmacherskich jest wymagający?
    • Czy bonus na start Fortuny nie jest zbyt drogi?
    • Czy Pandora Gate będzie miała negatywny wydźwięk na popularne gale freakowe?
    • Czy Fortuna stworzy coś w rodzaju koła Fortuny?

 

Komentarze

Miłoszewski

Trzeba znaleźć balans pomiędzy proste 600zł od Fortuny, które mniej wybrzmiewa i targetuje, a dobrze targetującym boostem ale masą mniejszych/większych wstawek od buka w Superbecie. Ich ilość na start może zagubić i często widać na grupach jak ktoś prosi o pomoc

0
0
Kacper

Dobry wywiad, ale z drugiej strony czym sie rozni 600 za darmo w bonusie, ktore daje fortun, od 400 zl za darmo w boost?

0
0
Booster

Prawda taka, ze boosty sprawiły, że nikogo nie interesuja jakies bonusy.

0
0

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *