Igor Kośliński: Zastanawiam się gdzie jest sufit, jeśli chodzi o boosty
Igor Kośliński, Online Marketing Manager w Fortuna Online Zakłady Bukmacherskie w rozmowie z nami opowiada o marketingu i akwizycji w branży bukmacherskiej.

-
- Czy bonus powitalny stracił na znaczeniu?
- Jakie atuty mają boosty?
- Co sądzi o grach Free to Play?
- Czy polski gracz zakładów bukmacherskich jest wymagający?
- Czy bonus na start Fortuny nie jest zbyt drogi?
- Czy Pandora Gate będzie miała negatywny wydźwięk na popularne gale freakowe?
- Czy Fortuna stworzy coś w rodzaju koła Fortuny?
Polecane
Komentarze
Trzeba znaleźć balans pomiędzy proste 600zł od Fortuny, które mniej wybrzmiewa i targetuje, a dobrze targetującym boostem ale masą mniejszych/większych wstawek od buka w Superbecie. Ich ilość na start może zagubić i często widać na grupach jak ktoś prosi o pomoc
Dobry wywiad, ale z drugiej strony czym sie rozni 600 za darmo w bonusie, ktore daje fortun, od 400 zl za darmo w boost?
Prawda taka, ze boosty sprawiły, że nikogo nie interesuja jakies bonusy.