Jaki powinien być nowoczesny dostawca oprogramowania? Przyglądamy się ofercie SB Betting

SB Betting to firma, która od 2011 roku oferuje coraz bardziej zaawansowane rozwiązania dla bukmacherów. W jej portfolio znajdują się produkty z zakresu frontend oraz backend, wraz z udostępnionym API na potrzeby klientów, którzy chcą tworzyć własny frontend. Dziś przyjrzymy się bliżej temu, co wyróżnia SB Betting na rynku dostawców oprogramowania.
Zakłady sportowe
Głównym obszarem, w których specjalizuje się SB Betting są zakłady sportowe. Firma współpracuje z kilkoma uznanymi światowymi markami, takimi jak Sportradar, Genius Sports czy LSports. Dzięki temu SB Betting może dostarczać swoim partnerom m.in. pakiet danych sportowych, kursy (również w trybie kilku dostawców na raz), wizualizacje i rozwiązania typu Bet Builder.
Na tym jednak nie koniec. SB Betting oferuje także narzędzia do zarządzania usługami handlowymi, ryzykiem oraz zakładami. Ponadto, firma zapewnia zautomatyzowany system wyników zakładów, BetBooster oraz statystyki. Paleta rozwiązań proponowanych przez SB Betting jest więc dość szeroka i nieustannie się rozwija.
Świadczyć mogą o tym chociażby nowa wersja Silnika Promocji oraz wydanie ulepszonej aplikacji mobilnej. Firma zdecydowała się stworzyć nową aplikację, która łączy nowoczesną technologię z funkcjonalnościami, które sprawiają, że interfejs jest dla gracza bardziej intuicyjny. Mowa tu chociażby o możliwości logowania biometrycznego zamiast standardowego loginu i hasła.
Prace nad aplikacją dobiegają już powoli końca i firma przystępuje właśnie do kolejnego etapu, jakim jest customizowanie jej zgodnie z wymaganiami jednego ze swoich partnerów.
Silnik Promocji 2.0
SB Betting może pochwalić się zaawansowanym narzędziem, które zapewnia operatorom możliwość łatwego tworzenia unikalnych promocji i bonusów. Każdy z partnerów firmy może wykorzystać ten system do stworzenia oferty promocyjnej, która pozwoli mu wyróżnić się na rynku. SB Betting daje bukmacherom wybór spośród wielu różnych rodzajów bonusów, takich jak cashback, darmowy zakład czy punkty lojalnościowe.
Dodatkowo, operator może swobodnie ustalać zasady przydzielania bonusu, jego formę oraz sposób realizacji. Korzystając z narzędzi udostępnionych przez SB Betting bukmacherzy mogą więc bez przeszkód stworzyć własną, wyróżniającą się ofertę promocyjną.
Firma nie osiadła jednak na laurach i w 2021 roku zakończyła pracę nad Silnikiem Promocji 2.0, który otwiera przed bukmacherami nowe możliwości. Opracowano zupełnie nową strukturę i stworzono oddzielną bazę danych dedykowaną promocjom, tak aby w czasie rzeczywistym lub zbliżonym do rzeczywistego, możliwe było wykonywanie większej liczby obliczeń. Jeden z operatorów, który używa silnika do oferowania promocji w swoim kasynie przetwarza 3,5 miliona transakcji na godzinę.
Opisane powyżej funkcjonalności poszerzono o rozbudowaną stronę backend, która daje operatorom większe możliwości w zakresie customizacji promocji.
Kompleksowa oferta
W szerokiej gamie produktów SB Betting znajdziemy także mnóstwo narzędzi, które umożliwiają bukmacherom lepsze zrozumienie swoich graczy, możliwość dotarcia do nich za pomocą odpowiednio przygotowanych ofert i lepsze zarządzanie nimi. Ciekawie przedstawiają się na pewno narzędzia handlowe, które umożliwiają tworzenie oraz edycję wydarzeń i rynków sportowych w przejrzysty sposób, rejestrację wyników, a nawet ustalanie dedykowanych kursów dla grup czy wręcz pojedynczych graczy.
W obszarze zarządzania klientem, SB Betting zapewnia dostęp do danych takich jak: historia zakładów, wyrażone zgody czy personalne limity na grę. Na tym oczywiście nie koniec. W portfolio firmy znajdują się także interesujące rozwiązania z zakresu segmentacji (z elementami AI), które w znacznym stopniu ułatwiają analizę danych, a co za tym idzie, bardziej efektywną konfigurację kampanii przygotowanych dla konkretnych grup graczy.
Rozwiązań, które wspólnie tworzą dedykowaną bukmacherom platformę jest znacznie więcej. Warto tutaj wspomnieć chociażby o narzędziach KYC, umożliwiających weryfikację tożsamości graczy czy platformie CMS, która pozwala na personalizowanie stron internetowych bukmacherów i odpowiednie rozmieszczanie banerów, opisów oraz całych podstron.
Produkty dostarczane przez SB Betting stanowią więc niemal kompletną ofertę dla bukmacherów, którzy, wykorzystując je, mogą odpowiednio zarządzać swoim biznesem na różnych etapach jego działalności. Zaczynając od rozwiązań frontendowych, które obejmują chociażby projekt desktopowej i mobilnej strony internetowej, a także aplikacji mobilnej, poprzez backend, z poziomu, którego operatorzy mogą zarządzać ryzykiem, dokonywać segmentacji i oferować graczom spersonalizowane promocje, aż po samo zarządzanie danymi, obejmujące płatności kursy czy transmisje na żywo.
SB Betting dostarcza swoim klientom także platformę API, z poziomu której mogą oni łatwo zbudować swoją aplikację frontendową lub natywną, a także zarządzać promocjami. Jeżeli do tego dołączymy fakt, iż SB Betting jest gamblingowym software house i dzięki temu jest w stanie zintegrować każdy produkt 3rd party lub od postaw zbudować nową, dedykowaną funkcjonalność to rysuje się nam wizerunek nowoczesnego dostawcy oprogramowania, którego zadaniem jest zapewnienie bukmacherom jak najbardziej kompleksowej oferty oraz produktów, które umożliwią łatwe zarządzanie swoją działalnością w każdym aspekcie.
Polecane
Komentarze
@Boguś – wiele rozwiązań jest standardem rynkowym, więc wiele platform może posiadać te same feature’y. Natomiast ponieważ obsługujemy aż 5 podmiotów, jest duża szansa, że pewne typowo nasze rozwiązania spotkałeś.
@Total – dzięki za miłe słowa!
@Marceli – zależy w jakim charakterze, jeśli chodzi o bycie programistą, wszystko zależy jak bardzo lubisz programować. Na pewno znajomość branży i zasad jest dużym plusem.
@Klark – to nie kwestia chcieć czy nie, duzi klienci mają swoich dużych dostawców od lat. W każdym razie nasi klienci dają nam mnóstwo satysfakcji i pozytywnych wyznań.
@Rafał – właścicielem jest Duńczyk mieszkający od ponad 20 lat w Polsce.
Wlascicielami sa Polacy, czy to jakas spolka?
W sumie dziwne troche dla mnie, ze az tyle poslkich bukmacherow korzysta z ich uslug, no bo jednak wtedy wygladaja tak sam. Bez sensu, dziwne tez ze strony SB Betting ze nie chca tu miec jednego duzego klienta, za wieksza kase, wtedy mieliby pewnie wieksze mozliwosci rozwoju produktu.
Jeśli ktoś siedzi w zakładach i zaczyna studia w kierunku IT to łatwo by mu było wejść do takiej firmy?
Z tego co wiem totalbet korzysta z ich systemu. Gram tam niemal od początku i sobie chwalę, wszystko czytelne i bez kombinacji.
Czyli praktycznie wszystko co widzę „technicznego” u buków w Polsce to często może być SB Betting?