Joanna Jędrzejczyk została nową ambasadorką ETOTO
Joanna Jędrzejczyk została nową twarzą ETOTO. Bukmacher poinformował dziś o tym fakcie w swoich mediach społecznościowych.

Joanna Jędrzejczy nową twarzą ETOTO
Od rozstania z Mateuszem Borkiem, które było jedynie częścią większego ambasadorskiego exodusu z ETOTO nie minęło wiele czasu. Już teraz bukmacher stawia jednak na kolejne silne nazwiska ambasadorskie i zdecydował się na nawiązanie współpracy z polską zawodniczką MMA – Joanną Jędrzejczyk.
Możemy się spodziewać, że Jędrzejczyk bardzo szybko stanie się pierwszoplanową postacią działań marketingowych bukmachera, gdyż już dzisiaj ETOTO dość szeroko firmuje jej twarzą swoje promocje.
Co oznacza ta współpraca?
W ostatnim czasie niezwykle liczna, jak na polskie warunki, armia ambasadorów ETOTO stosunkowo szybko się przerzedziła. Wszystko wskazywało na to, że bukmacher zdecydował się pójść w kierunku optymalizacji finansów i zrezygnował ze stawiania na medialnych ambasadorów.
ETOTO jednak zaskakuje i zaprasza do współpracy jedną z najbardziej rozpoznawalnych polskich sportsmenek. Biorąc pod uwagę doniesienia o odbiegającej od ideału kondycji finansowej operatora, o których pisaliśmy na naszych łamach nieco ponad miesiąc temu, a także poszukiwaniach nowego inwestora lub właściciela, można się zastanawiać, jak angaż Joanny Jędrzejczyk wpisuje się w obecną sytuację firmy.
Polecane
Komentarze
Etoto od czasu ciekawego quizu pod napięciem pali sianem na znanych ludzi, nic nie wnoszą