„Kocham sport. Gram mądrze”. STS rusza z nową kampanią

Autor: Mateusz Mazur

Data publikacji: 24.08.2023 Ostatnia aktualizacja: 30.08.2023 10:16

STS wystartował z nową kampanią. Tym razem jej hasło przewodnie brzmi: „Kocham Sport. Gram mądrze.” Motywem przewodnim jest emocjonalny stosunek do sportu, który powinien wiązać się z mądrym graniem w zakładach bukmacherskich.

STS zachęca do mądrej gry

STS, zdając sobie sprawę z ogromnej roli jaką sport odgrywa w życiu wielu osób, stawia na emocjonalny aspekt tej dziedziny. Kampania skupia się na ukazaniu sportu jako źródła radości, entuzjazmu i zaangażowania. STS idzie jednak o krok dalej, podkreślając, że miłość do sportu nie musi wykluczać racjonalnego myślenia, zwłaszcza w kontekście obstawiania meczów.

Najważniejszym elementem nowej strategii jest podkreślenie mądrości w podejściu do zakładów bukmacherskich. STS dostarcza kibicom narzędzi, które pozwalają na trafne typowanie wyników, oparte na wiedzy i analizie, a nie tylko na emocjach i przeczuciach. To ukłon w stronę tych, którzy chcą podchodzić do gry w sposób bardziej przemyślany i odpowiedzialny.

Kampania opiera się na dwóch kluczowych wymiarach. Pierwszy to opanowanie emocji. To wspólny problem dla wszystkich obstawiających – nadmierna emocjonalność może prowadzić do podejmowania nieprzemyślanych decyzji. STS zachęca do chłodnego myślenia, które opiera się na faktach i analizie, a nie na chwili zapału.

Drugi wymiar mądrości to umiejętność wykorzystania dostępnych narzędzi. STS, jako lider w branży, dostarcza nie tylko wysokie kursy czy promocje, ale także STS TV, gdzie można znaleźć wiele cennych informacji i analiz. To nie tylko kwestia posiadania wiedzy, ale również umiejętności jej skutecznego wykorzystania w procesie obstawiania.

Okiełznać emocje

Przez ostatnie lata skutecznie pokazywaliśmy, że dzięki posiadanej wiedzy sportowej oraz odpowiednim narzędziom dostarczanym przez STS, jest się gotowym, by wygrywać. Teraz idziemy krok dalej. W najnowszej kampanii przedstawiamy graczy jako osoby, które kochają sport. A jednocześnie wiedzą, że aby wygrać nie należy kierować się wyłącznie emocjami. Miłość do sportu i mądra gra uzupełniają się. Pokazujemy, że racjonalne myślenie w sporcie jest równie ważne, co w codziennym życiu. Dlatego zachęcamy kibiców sportowych do mądrej, rozważnej gry

– ocenia Paweł Rabantek, chief marketing officer w Grupie STS,

Kampania nie ogranicza się tylko do przekazu reklamowego. Jej zasięg obejmuje największe portale internetowe, media społecznościowe, platformy VOD oraz telewizję. Krótkie reklamy o długości 30 i 15 sekund, które trafiają do szerokiego grona odbiorców, a także formaty displayowe dostosowane do działań online. Komunikacja dotrze również do kibiców poprzez media społecznościowe, lokalne miejsca przyjmowania zakładów oraz obiekty sportowe sponsorowane przez STS. Cała kampania jest dostępna na specjalnie przygotowanej stronie internetowej.

Za kreację kampanii odpowiedzialna jest agencja Pomysły, natomiast zakup czasu antenowego w telewizji to dzieło domu mediowego Zenith. Reklamy zostały przygotowane przez Szut Szut Studio, a za reżyserię odpowiada Bartosz Dombrowski.

Komentarze

Nudy

Wszystkie te akcje bukmacherow na jedno kopyto, nudyyyyyy

0
0

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *