LOTTO ponownie Partnerem Strategicznym Tour de Pologne

Autor: Grzegorz Kempiński

Data publikacji: 30.07.2025 Ostatnia aktualizacja: 30.07.2025 13:22

LOTTO po raz kolejny wspiera Tour de Pologne jako Partner Strategiczny. Marka jest także sponsorem koszulki najaktywniejszego zawodnika, czyli szczególnej klasyfikacji, która wyłania najambitniejszych kolarzy w peletonie.

Stała obecność w polskim kolarstwie

LOTTO ponownie będzie jedną z najbardziej widocznych marek podczas najważniejszego wyścigu kolarskiego w Polsce. W ramach współpracy firma obejmuje patronat nad koszulką najaktywniejszego zawodnika – nagrodą dla kolarza, który najczęściej angażuje się w ucieczki i zdobywa punkty na lotnych premiach. To element, który przyciąga uwagę kibiców już od pierwszych kilometrów każdego etapu.

Obecność LOTTO w Tour de Pologne to kontynuacja wieloletniego wsparcia sportu w Polsce. Wyścig pozostaje jednym z najbardziej rozpoznawalnych wydarzeń w kalendarzu sportowym kraju.

82. edycja Tour de Pologne

Tegoroczny Tour de Pologne, czyli 82. edycja wyścigu, rozpocznie się 4 sierpnia we Wrocławiu, a zakończy 10 sierpnia w Wieliczce. Kolarze pokonają siedem etapów, zróżnicowanych pod względem trudności i profilu trasy. Największym wyzwaniem będzie etap szósty, określany mianem królewskiego, którego start i meta zaplanowane są w Bukowinie Tatrzańskiej.

Uczestnicy aż trzy razy zmierzą się ze stromymi podjazdami pod ścianki Harnaś w Rzepiskach i Bukovina w Gliczarowie. Ten etap prawdopodobnie odegra kluczową rolę w klasyfikacji generalnej i wyłoni faworytów do zwycięstwa w całym wyścigu.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *