LOTTO ponownie Partnerem Strategicznym Tour de Pologne
LOTTO po raz kolejny wspiera Tour de Pologne jako Partner Strategiczny. Marka jest także sponsorem koszulki najaktywniejszego zawodnika, czyli szczególnej klasyfikacji, która wyłania najambitniejszych kolarzy w peletonie.

Stała obecność w polskim kolarstwie
LOTTO ponownie będzie jedną z najbardziej widocznych marek podczas najważniejszego wyścigu kolarskiego w Polsce. W ramach współpracy firma obejmuje patronat nad koszulką najaktywniejszego zawodnika – nagrodą dla kolarza, który najczęściej angażuje się w ucieczki i zdobywa punkty na lotnych premiach. To element, który przyciąga uwagę kibiców już od pierwszych kilometrów każdego etapu.
Obecność LOTTO w Tour de Pologne to kontynuacja wieloletniego wsparcia sportu w Polsce. Wyścig pozostaje jednym z najbardziej rozpoznawalnych wydarzeń w kalendarzu sportowym kraju.
82. edycja Tour de Pologne
Tegoroczny Tour de Pologne, czyli 82. edycja wyścigu, rozpocznie się 4 sierpnia we Wrocławiu, a zakończy 10 sierpnia w Wieliczce. Kolarze pokonają siedem etapów, zróżnicowanych pod względem trudności i profilu trasy. Największym wyzwaniem będzie etap szósty, określany mianem królewskiego, którego start i meta zaplanowane są w Bukowinie Tatrzańskiej.
Uczestnicy aż trzy razy zmierzą się ze stromymi podjazdami pod ścianki Harnaś w Rzepiskach i Bukovina w Gliczarowie. Ten etap prawdopodobnie odegra kluczową rolę w klasyfikacji generalnej i wyłoni faworytów do zwycięstwa w całym wyścigu.
Polecane
