LV BET gra z kibicami Śląska i zwalnia miejsca pod „sektorówką”!

Autor: Kajetan Sawicz

Data publikacji: 16.05.2024

Śląsk Wrocław poinformował, że sponsor ich męskiej sekcji piłkarskiej, LV BET, zrezygnował z reklamy sektorowej na stadionie podczas meczu z Radomiakiem Radom. Dzięki temu do sprzedaży trafiło prawie 500 miejsc!

Bilety jak świeże bułeczki

Śląsk Wrocław w sobotę o 18:30 rozegra spotkanie z Radomiakiem Radom. Drużyna liczy się w walce o mistrzostwo, a ewentualne zwycięstwo zapewni im już miejsce na podium.

Nic więc dziwnego, że bilety sprzedają się jak ciepłe bułeczki — dotąd klub poinformował o rozprowadzeniu ponad 32 tysięcy wejściówek.

Ładne zachowanie LV BET

Klub promuje sprzedaż biletów pod hashtagiem #KompletNaŚląsk. Dzięki uprzejmości ich sponsora LV BET, do sprzedaży trafiło prawie 500 kolejnych wejściówek, zakrytych pod reklamą sektorową na stadionie.

Klub podziękował sponsorowi postem na mediach społecznościowych. „LV BET – jesteście w porządku”, „brawo” – między innymi takie komentarze można przeczytać pod informacją umieszczoną przez klub.

LV Bet nie pierwszy raz rezygnuje z sektorówki na stadionie Śląska — bukmacher podjął również taką decyzję przy okazji spotkania z Radomiakiem Radom.

Coraz popularniejszy ruch

W ostatnim czasie coraz więcej bukmacherów decyduje się na podobne akcje. Superbet zwolnił miejsca przy okazji jednego z meczów Lecha Poznań, Betclic przy okazji spotkania Ruch Chorzów — Widzew Łódź.

Bukmacherzy tracą ekspozycję na stadionie podczas dużego wydarzenia, ale dzięki temu zyskują coś więcej — szacunek od kibiców, którego nie da się wymienić na żaden ekwiwalent reklamowy oraz zasięgi w mediach społecznościowych.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *