Monika Płaczkowska: Na EURO 2024 dzieje się dużo ciekawych rzeczy pod kątem marketingu i sponsoringu

Autor: Mateusz Mazur

Data publikacji: 25.06.2024 Ostatnia aktualizacja: 22.08.2024 16:52

Monika Płaczkowska, Partnerships Sales Director w Sportfive, w rozmowie z iGaming Polska o sponsoringu i marketingu w trakcie EURO 2024. Rozmawiamy o działaniach polskich bukmacherów, ale także zagranicznych, którzy działają m.in. w Niemczech.

Marketing bukmacherów na EURO 2024

  • Jak ocenia ekspozycję Betano w trakcie EURO 2024?
  • Jak Betano aktywizuje klientów poza stadionami?
  • Jakie spoty reklamowe bukmacherów z niemiecką licencją zapadły jej najbardziej w pamięć?
  • Dlaczego reklama bwin najbardziej jej się podoba?
  • Co sądzi o spotach polskich bukmacherów na EURO 2024?
  • Jak ocenia akcję Betfana i Mariusza Pudzianowskiego?
  • Co sądzi o reklamie Fuksiarza i Zbigniewa Bońka?
  • Czy polscy bukmacherzy potrafią robić spoty reklamowe?

Komentarze

Kasia

Monika top wiedza, fachowiec, super się oglądało. 🙂

1
0
Mateusz

Betano, bwin, boże jakby to wróciło do Polski to te wszystkie fortuny i stsy mogłyby zwijać bagaż…

0
0
Ciekawy

Pudzianowski dziś jest na meczu w Dortmundzie, ciekawe czy o tym napiszecie…

1
0

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *