Monika Płaczkowska: Na EURO 2024 dzieje się dużo ciekawych rzeczy pod kątem marketingu i sponsoringu
Monika Płaczkowska, Partnerships Sales Director w Sportfive, w rozmowie z iGaming Polska o sponsoringu i marketingu w trakcie EURO 2024. Rozmawiamy o działaniach polskich bukmacherów, ale także zagranicznych, którzy działają m.in. w Niemczech.

Marketing bukmacherów na EURO 2024
- Jak ocenia ekspozycję Betano w trakcie EURO 2024?
- Jak Betano aktywizuje klientów poza stadionami?
- Jakie spoty reklamowe bukmacherów z niemiecką licencją zapadły jej najbardziej w pamięć?
- Dlaczego reklama bwin najbardziej jej się podoba?
- Co sądzi o spotach polskich bukmacherów na EURO 2024?
- Jak ocenia akcję Betfana i Mariusza Pudzianowskiego?
- Co sądzi o reklamie Fuksiarza i Zbigniewa Bońka?
- Czy polscy bukmacherzy potrafią robić spoty reklamowe?
Polecane
Komentarze
Monika top wiedza, fachowiec, super się oglądało. 🙂
Betano, bwin, boże jakby to wróciło do Polski to te wszystkie fortuny i stsy mogłyby zwijać bagaż…
Pudzianowski dziś jest na meczu w Dortmundzie, ciekawe czy o tym napiszecie…