Monika Regulska | Podcast Kobiety Gamingu #13
Kobiety Gamingu to podcast, do którego zapraszamy kobiety pracujące w szeroko rozumianej branży rozrywkowej. Opowiedziane historie mają zachęcić potencjalne słuchaczki do rozpoczęcia kariery zawodowej w tej właśnie branży, podjęcia dalszego procesu samodoskonalenia i chwaleniu się osiąganymi przez siebie rezultatami. Partnerem cyklu podcastów jest firma IGT, która wspiera wyrównanie szans kobiet i mężczyzn na rynku pracy IT. Gościem trzynastego odcinka była Head of Marketing w createIT, Monika Regulska.

Trzynasty odcinek podcastu Kobiety Gamingu
- Jak trafiła do branży iGamingu?
- Czym się konkretnie zajmuje w CreateIT
- Czy bonusy to już przeszłość?
- Jak budować zdrowe przywiązanie graczy do danego brandu?
- Jak dbać o retencję?
- Jak ważna jest konsekwencja w jej pracy?
- Czy bieganie ultramaratonów pomaga jej w pracy?
Polecane
Komentarze
Dobra rozmowa, bardzo sympatyczna Pani 🙂 Ddzie poczytam więcej i bardziej szczegółowo o tym play upie?
Cześć, tutaj jest taka możliwość. Warto też skontaktować się z Moniką lub zespołem createIT, chociażby przez LinkedIN.
https://igaming.createit.com/online-casino-development/players-retention-strategy/?utm_source=display&utm_medium=hp&utm_campaign=display&utm_id=igaming_express
Bardzo dobra rozmowa, merytoryczna z obu stron, fajnie że rozmawiacie z kobietami, czekam na kolejne dziewczyny, bo jest ich wbrew pozorom sporo w branży.
Kiedyś rozmowy były dłuższe, szkoda że to skrócono, bo moim zdaniem i tak to materiały dla osób głównie z branży. Spokojnie mogłoby trwa tę godzinę, no ale rozumiem wszystko idzie w skracanie treści… Sam ten odcinek dobry, ciekawe rzecz z punktu pracownika operatora czy to kasynowego czy buka.
Świetna rozmowa, widać że Monika zna się na rzeczy, brawo!
Teraz każdy mówi o modzie na przepalanie bonusy, a to takie korpo gadanie, żeby sprzedać swój produkt. Nie oceniam tutaj konkretnie firmy, którą reprezentuje Pani Monika, ale badzmy szczerzy, mowi sie tak firmom zeby wcisnac im swoje narzedzia. Prawda jest jednak taka ze umiejetne korzystanie i dopalanie bonusem kalorycznego klienta ma sens.
To też zależy od rynku i poziomu wejścia i budżetu. No i strategii, temat znacznie szerszy, a zabrakło w rozmowie sprecyzowania o jaki rynek chodzi. Co prawda Bartek wspominał, że przykładem może być polski, ale później nie wiem czy Monika jak mówiła o tych strategiach to fokusowała się na Polsce. Prawda taka, ze mozesz miec racje zarówno Ty Adam jak i Monika. 😉
Bartek, za dużo rozmawiasz z dziewczynami o pracy, a za mało o ich zajawkach. Popraw się, bo to zbyt ciekawe osoby, by to pomijać ;-))
Zrobimy nowy podcast i będzie rozmawiać tylko o zajawkach. ;))