Nowa kampania produktowa Betclic – „Edytuj zakład: teraz to możliwe”
Betclic, rusza z nową kampanią produktową – „Edytuj zakład: teraz to możliwe”. W ramach projektu marka reklamuje włączenie do oferty korzystnej dla użytkowników funkcji. Dzięki opcji edytowania zakładu klienci Betclic mogą dodawać wydarzenia do kuponów, które już obstawili.

Betclic promuje nową funkcję
Funkcja „Edytuj zakład: teraz to możliwe” dopiero niedawno pojawiła się na polskim rynku bukmacherskim. Betclic jest jedną z pierwszych firm w naszym kraju, która zaimplementowała ją w swojej usłudze. Dzięki niej klienci mogą dodawać do obstawionych kuponów nowe zakłady i zwiększać łączny kurs kuponu.
Nowe selekcje muszą dotyczyć meczu, którego nie ma jeszcze na kuponie, a ich kurs nie może być mniejszy niż 1,10. W ramach edycji dodać można aż 30 pozycji. Oferta działa zarówno na zakłady przedmeczowe, jak i na żywo. Dzięki temu gracze, którzy zapomnieli o dodaniu ważnego z ich perspektywy zdarzenia do kuponu, mają szansę to zrobić i powiększyć swoją ewentualną wygraną. Co więcej, edytowany może być nawet kupon częściowo rozliczony, ale wciąż pozostający w grze (np. gdy “weszły” 2 z 5 zakładów, można dodać kolejne).
Kreatywna kampania
Na potrzeby promocji nowej funkcji powstały dwie wersje klipu (telewizyjna i internetowa), utrzymanego w humorystycznej formie, do której marka przyzwyczaiła już widownię.
– Co by było gdyby zmienienie pewnych decyzji w życiu było tak łatwe jak edytowanie zakładów w Betclic? To pytanie postawiliśmy sobie, szukając pomysłów na komunikację nowej funkcji „Edytuj zakład”. Poszukiwania odpowiedzi doprowadziły nas do jednego z najważniejszych momentów związanych z podejmowaniem decyzji w życiu: ślubu i tak narodził się pomysł na zabawny twist, który wykorzystaliśmy w naszej reklamie – mówi Pablo Dominguez Agregan, Group Creative Director w agencji 180heartbeats+JvM.
– Brand claim marki Betclic to „wybierz swój kurs”. Zachęcamy naszych użytkowników do przecierania szlaków, odwagi i płynięcia pod prąd. My również lubimy „dreszczyk emocji”, który wiąże się z odkrywaniem, dlatego podjęliśmy decyzję o uruchomieniu tej nietypowej i jak dotąd mało znanej na polskim rynku funkcji, jaką jest możliwość edytowania postawionych zakładów. Przy jej promocji postanowiliśmy jak zwykle dostarczyć oglądającym trochę rozrywki, dlatego klipy utrzymane są w lekkiej, zabawnej formie, którą nasi odbiorcy bardzo lubią
– powiedział Bartłomiej Płoskonka, country manager Betclic Polska.Kampania będzie realizowana na wielu polach eksploatacji, zaś reklamę wideo obejrzymy w telewizji i kanałach online. Za strategię kreatywną projektu odpowiada agencja 180heartbeats +Jung v. Matt, zaś za produkcję klipu F25 Production House.
Polecane
Komentarze
W sumie zajebista opcja, nie raz tak miałem, ze chcialem cos dorzucic do kupomnu albo wyjebac jak juz byl zagrany.