Padnie ligowy rekord frekwencji w meczu Ruch – Wisła? STS motywuje kibiców
22 lutego 2025 roku na Stadionie Śląskim rozegrany zostanie mecz pomiędzy Ruchem Chorzów a Wisłą Kraków. Wydarzenie może przejść do historii nie tylko ze względu na sportową rywalizację, ale także dzięki rekordowej frekwencji. Na trybunach może pojawić się liczba widzów przekraczająca dotychczasowe rekordy 1. ligi (37 983 osoby) oraz ligowy rekord XXI wieku (50 087 widzów).

STS motywuje kibiców do pobicia ligowego rekordu frekwencji XXI w.
Strategiczny sponsor Ruchu Chorzów, firma STS, postawiła na mobilizację kibiców. Już przed rozpoczęciem meczu klub otrzyma wsparcie w postaci 25 000 zł na Centrum Szkolenia Ruchu za sprzedane bilety – a to dopiero początek. Za każdego kolejnego kibica, który zagości na Stadionie Śląskim, STS dokłada dodatkową złotówkę. Łącznie, jeśli uda się pobić rekord frekwencji, akademia chorzowskiego klubu wzbogaci się o blisko 50 000 zł.
– Trzymamy kciuki, by na meczu z Wisłą Ruchowi udało się pobić rekord frekwencji w ligowym meczu w XXI wieku. Żeby w tym pomóc, oprócz naszego głównego działania w postaci przekazania 25 000 zł na Centrum Szkolenia Ruch Chorzów za już sprzedane 35 000 biletów plus 1 zł za każdego kolejnego kibica, który wybierze się na mecz, planujemy szereg aktywacji profrekwencyjnych na czele z rezygnacją z naszej reklamy wielkoformatowej na trybunach. Dzięki temu jeszcze więcej kibiców będzie mogło obejrzeć ten wyjątkowy mecz z trybun – mówi Paweł Sikora, Head of PR & Sponsorship w STS.
– Mimo że brakuje jeszcze kilku tysięcy sprzedanych biletów do pobicie rekordu I ligi, wiemy, że to tylko formalność. Dlatego już dziś nagradzamy Ruch i jego kibiców jednocześnie planując kolejne aktywności profrekwencyjne – dodaje Sikora.
Konkursy i dodatkowe atrakcje
STS zaplanował szereg inicjatyw, by przyciągnąć tłumy. Firma przygotowała serię konkursów w mediach społecznościowych, w których do wygrania są między innymi bilety na mecz oraz miejsca w loży VIP. Dodatkowo podczas spotkania zostanie przeprowadzony pomiar głośności dopingujących kibiców.
W ramach aktywności profrekwencyjnych na terenie stadionu fani będą mieli szansę zdobyć koszulki meczowe oraz dedykowane szaliki. Łączna pula nagród, wraz z wsparciem Centrum Szkolenia Ruchu Chorzów, przekroczy 75 000 zł.
Co więcej, STS wykupił dodatkowy czas reklamowy w drugim rzędzie band LED, gdzie na bieżąco będą wyświetlane komunikaty wspierające Ruch podczas tego meczu.
– Tak wielkie wydarzenie jak Mecz Mistrzów nie mogłoby się odbyć bez zaangażowania naszego Sponsora Strategicznego. Dziękujemy firmie STS, że łączy wielką piłkę, jakiej będziemy świadkami 22 lutego na Stadionie Śląskim, z dbaniem o podstawy. Wsparcie firmy STS nie dość, że dodatkowo zmobilizuje naszych kibiców, to jeszcze przysłuży się młodym zawodnikom stale rozwijającego się Centrum Szkolenia. To kolejna po akcji „Dorzuć misie” duża inicjatywa naszego Sponsora Strategicznego, któremu dziękujemy też za rezygnację z reklamy wielkoformatowej i udostępnienie kibicom dodatkowych miejsc. Razem do celu, razem po rekord!”– podkreślił Seweryn Siemianowski, Prezes Ruchu.
Polecane