Piotr Sienkiewicz: ,,Planujemy ewolucję naszej marki, a nie rewolucję”

Autor: Maciej Akimow

Data publikacji: 19.05.2023 Ostatnia aktualizacja: 24.05.2023 10:11

Piotr Sienkiewicz został niedawno nowym dyrektorem zarządzającym bukmachera ETOTO. Jak jego przyjście zmieni firmę i czego można spodziewać się w najbliższym czasie? Zapraszamy do krótkiej rozmowy właśnie z Piotrem Sienkiewiczem.

Jakie kluczowe cele zostały postawione dla Ciebie przez głównych udziałowców ETOTO?

Główny cel w każdym przedsiębiorstwie jest bardzo podobny, czyli zwiększenie sprzedaży i efektywna kontrola wydatków. W teorii łatwe, w praktyce nie do końca (śmiech). A na poważnie, marka ETOTO ma spore rezerwy i zaczniemy układać pewne procesy w taki sposób, aby firma mogła zwiększać obroty i w pełni wykorzystywać swój potencjał. Chcę pomóc firmie swoim doświadczeniem i zaproponować skuteczne rozwiązania, bo potencjał jest duży. Praca jaką wykonano do tej pory chociażby przy budowaniu brandu ułatwi wiele rzeczy w przyszłości. 

Czego klienci będą mogli spodziewać się w najbliższym czasie? Co może zmienić się z ich perspektywy?

Na pewno nowy bonus powitalny, gracze mogą odebrać bonus od swoich pierwszych trzech wpłat oraz wysoki freebet w ostatnim kroku – nazwa oferty powitalnej to bonus 2222 zł. Pracujemy też nad rozwiązaniami przedłużającymi LTV gracza, wykorzystamy elementy gamifikacji, wprowadzimy nowe rozwiązania z obszaru CRM oraz udoskonalimy aplikację mobilną, będzie to niekończący się proces z każdym dniem będziemy starali się być jeszcze atrakcyjniejsi z perspektywy graczy. Wiemy jakie są trendy na rynku i ciągła praca nad aplikacją to proces nieunikniony. Zdajemy sobie sprawę, że nie ma nic lepszego niż dobry produkt. To najlepsza forma marketingu w dzisiejszych czasach. Gracze odczują różnicę.

Wiemy, że na polskim rynku trudno szuka się innowacji, bo firmy kopiują się nawzajem. Czy ETOTO mimo wszystko będzie starało się wprowadzić coś nowego?

Oczywiście, jednak na tym etapie jeszcze nie chce o tym mówić. Jak to w branży naśladowców, na bieżąco monitorujemy co wprowadza nasza konkurencja, ciekawe pomysły zawsze będą przedmiotem naszej analizy, ale przede wszystkim dziełem zespołu ETOTO. W zespole są bardzo kompetentni ludzie, którzy mają pomysły, a ja chcę pomóc im te pomysły wprowadzić w życie i uwolnić ich kreatywność. Nie można bać się krytycznego spojrzenia nawet na własny produkt i rozwiązania, bo tylko to będzie w stanie popchnąć nas do przodu. 

Na koniec mam ogólne pytanie na temat całego rynku bukmacherskiego w Polsce. Wiemy, że konkurencja jest coraz większa. Czy ETOTO będzie próbowało znaleźć swoją niszę czy jednak nastawi się na konkurencję z największymi na rynku?

Będziemy budować zdrowy biznes w oparciu o nasze aktualne możliwości, liderzy rynku mogą spać spokojnie (śmiech) – planujemy ewolucję naszej marki, a nie rewolucję. Po wprowadzeniu zaplanowanych zmian będziemy mogli przejść do kolejnego etapu działań, ale to temat na inną rozmowę.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *