Piotr Sienkiewicz wzmacnia ETOTO

Autor: Maciej Akimow

Data publikacji: 17.04.2023 Ostatnia aktualizacja: 24.05.2023 10:12

Nowym dyrektorem zarządzającym bukmachera ETOTO został Piotr Sienkiewicz. To dobra informacja dla operatora, ponieważ szeregów firmy nie wzmacnia kolejny ambasador, ale doświadczony manager doskonale znający produkt. Czego będziemy mogli się spodziewać?

Piotr Sienkiewicz karierę w branży bukmacherskiej zaczynał ponad 15 lat temu w pracy dla Sportingbet. Na stałe z polskim rynkiem związał się w 2013 roku, kiedy był marketing managerem w Totolotku. W czerwcu 2016 roku wzmocnił szeregi forBET na stanowisku dyrektora marketingu. Był to wówczas pierwszy bukmacher, który dynamicznie się rozwijał i był wzorem dla wielu przyszłych bukmacherów.

Dotychczasowym najważniejszym projektem w wykonaniu Sienkiewicza był BETFAN, w którym był prezesem od samego początku. Z firmą rozstał się w styczniu 2023 roku. Bukmacher firmowany twarzą Mariusza Pudzianowskiego bardzo często porównywany był właśnie do forBET-u, który rósł udziałami w bardzo pomysłowy sposób. Rok 2021 BETFAN zakończył zyskiem 3,5 mln zł netto.

Bukmacher, który powstał z niczego

Sienkiewicz podczas startu bukmachera był jedną z nielicznych osób, która posiadała wcześniejsze doświadczenie w branży i na jej podstawie udało zbudować się wartościowy zespół, a z doświadczeń Sienkiewicza czerpała zarówno Rada Nadzorcza spółki jak i główny inwestor.

BETFAN jako jeden z nielicznych bukmacherów nie budował od początku kosztownej struktury kosztów chociażby w postaci marketingu sportowego czy bardzo szerokiego zespołu specjalistów.

Bukmacher postawił jedynie na firmowanie się poprzez Mariusza Pudzianowskiego, konia wyścigowego BETFAN oraz działania digitalowe oparte w dużej mierze na marketingu afiliacyjnym.

Nowa nadzieja

Sienkiewicz przychodzi do ETOTO jako nowa nadzieja spółki, która w ostatnich latach słynęła z wydawania olbrzymich środków na nieefektywne działania brandingowe.

Brakowało tam zrozumienia działań stricte digitalowych, strategii rozwoju produktu, ułożenia procesów i umiejętności skutecznej współpracy z dostawcami technologii i danych niezbędnych do funkcjonowania operatora.

Udziałowcy bukmachera z pewnością liczą na to, że Sienkiewicz powtórzy sukces z pracy dla BETFAN i pomoże osiągnąć próg rentowności.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *