Powrót „Monster Odds” – Halloweenowa kampania od Betclic

Autor: Mateusz Mazur

Data publikacji: 25.10.2023 Ostatnia aktualizacja: 25.10.2023 13:06

Betclic, jeden z czołowych legalnych bukmacherów, powraca z kreatywną kampanią produktową na Halloween, promującą ofertę „Monster Odds”. Jej główną osią jest zabawny spot, który przenosi nas do nawiedzonego domu, gdzie dwójka śmiałków stawia czoła strachom.

Kreatywny spot

W filmie śledzimy losy dwójki bohaterów, którzy postanawiają wejść do domu pełnego potencjalnych zagrożeń. Motyw filmu jest inspirowany klasycznymi amerykańskimi horrorami, w których bohaterowie często podejmują nierozsądne decyzje. W trakcie przeszukiwania domu, odkrywają oni jednak coś niezwykłego – Monster Odds, czyli „strasznie dobre” kursy, oferowane przez bukmachera podczas corocznej halloweenowej akcji.

Akcja „Monster Odds” to coś więcej niż standardowa kampania marketingowa. Co roku, przy okazji wprowadzania specjalnej oferty dla swoich użytkowników, Betclic przygotowuje kreatywny koncept, który nawiązuje do klimatu Halloween.

Kampania „Monster Odds” to dzieło agencji 180heartbeats + JUNG v MATT, a za produkcję spota odpowiada F25 Production House.

Cel jest jasny – dotarcie do jak najszerszej grupy odbiorców, dostarczając jednocześnie odrobinę rozrywki. Bartłomiej Płoskonka, Country Manager Betclic Polska, podkreśla, że celem jest również połączenie zakładów bukmacherskich z rozrywką. – Monster Odds to kampania, która wychodzi poza ramy tradycyjnej komunikacji marketingowej. Co roku, przy okazji wprowadzania specjalnej oferty dla naszych użytkowników, przygotowujemy kreatywny koncept, który nawiązuje do halloween. Poprzez takie podejście chcemy nie tylko docierać do jeszcze szerszej grupy docelowej, ale też dostarczać odrobinę rozrywki – mówi Płoskonka.

Szczegóły kampanii

Jak mówi Pablo Dominguez Agregan, Group Creative Director w 180heartbeats+JvM, kampania Monster Odds opiera się na pomysłowości i przekazuje komunikat w intrygujący sposób: – Betclic konsekwentnie stara się łączyć zakłady bukmacherskie z rozrywką. Dlatego w tym strrrasznym okresie postanowiliśmy zakomunikować Monster Odds odwołując się do największego banału rodem z kina grozy: dość nierozsądnej decyzji o rozdzieleniu się podczas zwiedzania nawiedzonego domu. I chociaż w horrorach nie ma to większego sensu, w naszym spocie zwraca uwagę na produkt w zupełnie nieoczekiwany sposób.

Na czym polegają same Monster Odds? W okresie od 24 października do 5 listopada w aplikacji i na stronie internetowej Betclic codziennie pojawiać się będą zakłady o podwyższonych kursach. Oprócz samej oferty „Monster Odds,” gracze mogą cieszyć się również Rankingiem Monster, który obiecuje atrakcyjne nagrody.

Co więcej, Betclic wprowadził wyższą ofertę powitalną dla nowych użytkowników, oferując zakład bez ryzyka o wartości 266,6 zł oraz zwiększył korzyści dla graczy w programie polecającym Zbierz Drużynę, które sięgają nawet 36,66 zł.

Komentarze

Felipe

Nie taka zła ta akcja, w Polsce mało się grzeje Halloween

0
0
Mateusz

Zazwyczaj jest co najmniej kilkanaście minut na to, by taki zakład postawić. W tej kampanii znikają one natychmiastowo – spóźnisz się dwie minuty to już nie zagrasz. Nie wiem, czy limit graczy mniejszy, czy aż tak duże zainteresowanie, ale dla mnie słabo to w tym roku wygląda – w zeszłym można było monster oddsy na spokojnie stawiać.

0
0
Darak

Betclic zboczyl w ostatnim czasie z toru niestety na kazdym poziomie

0
0
Don Mario

Przecież w tej kampanii chodzi o lepsze kursy xD Czepiacie się na siłę

0
0
Mesjarz

To co kolega Kon uwazam, przeciez te ich kampanie nikogo nie interesuja, ludzie chca dobrej oferty, kursow, a nie jakies hallowenowe przebueranki, na ktore pewnie wyrzucaja kupe kasy. A jak ktos wygra cos wiecej, to zaraz limity.

0
0
Kon Rafal

Lepiej niech sie zajma dobrymi kursami, a nie jakies kampanie na

0
0

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *