Quiz z nagrodami u bukmachera? Duży potencjał rozwiązania PointsInPlay
Wydaje się, że w obszarze grywalizacji, rozwiązań F2P i aktywizacji graczy branża bukmacherska widziała już wszystko. STATSCORE udowadnia jednak, że pole do popisu w tym obszarze wciąż jest spore. Czym jest PointsInPlay i dlaczego ma potencjał, by podbić serca graczy?

Przełomowe narzędzie
Przeglądając ofertę legalnych polskich bukmacherów, można się przekonać, że serwują oni swoim klientom szereg różnych rozwiązań mających uprzyjemnić im rozgrywkę. Już w tym momencie tego typu narzędzi jest naprawdę sporo, ale z dnia na dzień przekonujemy się, że firmy dostarczające technologiczne rozwiązania operatorom nie powiedziały jeszcze w tej kwestii ostatniego słowa.
Silnym dowodem na to jest narzędzie PointsInPlay – rozwijane przez STATSCORE. Łączy ono w sobie elementy grywalizacji oraz free to play i zapewnia graczom zupełnie nowe doświadczenia. Jest to rozwiązanie, które, kiedy już znajdzie się w ofercie jednego z polskich bukmacherów, ma naprawdę dużą szansę na to, by podbić serca typerów.
PointsInPlay zaprasza gracza przebywającego na stronie operatora do wyzwania związanego z gromadzeniem punktów. Kiedy wczytamy się w szczegóły, przekonujemy się, że potencjał do zwiększenia zaangażowania klientów firm bukmacherskich jest tutaj naprawdę ogromny.
PointsInPlay to bowiem zróżnicowane quizy, których zadaniem jest zapewnić graczowi dodatkową rozrywkę, a także stworzyć mu możliwość wejścia do rywalizacji o nagrody.
Na początku zaznaczmy, że choć narzędzie to nosi znamiona rozwiązania F2P, to jednak w praktyce dostęp do niego nie musi być zupełnie darmowy. STATSCORE zachęca bowiem operatorów do konfiguracji funkcjonalności według własnego uznania. Bukmacher może umożliwić dostęp do narzędzia wyłącznie graczom, którzy posiadają jakiekolwiek środki na swoim koncie depozytowym lub zawarli zakład w ciągu np. ostatnich 24 godzin. Operator ma więc spore pole do popisu w kwestii dostosowania ustawień PointsInPlay do własnych potrzeb i celów.
Czym jest PointsInPlay i jak działa?
Przejdźmy jednak do najważniejszego, czyli tego, jak w praktyce działa PointsInPlay. Oczom przebywających na stronie bukmachera graczom ukazują się, przedstawione w formie quizu z kilkoma możliwymi odpowiedziami, pytania dotyczące konkretnych wydarzeń spośród tych znajdujących się w ofercie operatora. Mogą one dotyczyć na przykład tego, która z drużyn otrzymała więcej żółtych kartek w swoim poprzednim meczu lub tego, ile bramek w ostatnich spotkaniach strzelił napastnik gospodarzy.
Tego typu statystyczne pytania, na które odpowiedź gracz może nawet znaleźć w internecie, dostępne są jeszcze przed rozpoczęciem spotkania. Celem jest szybko zachęcić gracza do dalszego uczestnictwa, gdyż zabawa trwa nadal, kiedy spotkanie już się rozpocznie. Na stronie wydarzenia co jakiś czas pojawiać się będą bowiem pytania dotyczące jego przebiegu.
Odpowiedź na nie będzie już nieco trudniejsza, gdyż w tym przypadku gracz zmuszony będzie przewidzieć dalsze losy wskazanego starcia. W trakcie wydarzenia pojawić się może na przykład pytanie o to, które z drużyn jako następna zostanie ukarana żółtą kartką, z którego narożnika zostanie wykonany kolejny rzut rożny, albo w który sektor bramki trafi piłka po pierwszym strzale w meczu.
Za każdą poprawną odpowiedź na pytania przedmeczowe i live gracze gromadzą punkty. Tutaj także istnieje spore pole do popisu dla operatora. Może on bowiem zdecydować się odpowiednio nagradzać graczy, którzy w określonym okresie zgromadzą na swoim koncie najwięcej punktów. Forma i czas przyznania nagrody leżą w gestii samego bukmachera.
Nowe możliwości dla operatorów
Jak na dłoni widać więc, że mamy do czynienia z narzędziem, z którym polscy gracze raczej nie mieli jeszcze styczności. Może ono jednak okazać się dla operatorów rewolucyjne w kwestiach zwiększenia zaangażowania i utrzymania gracza.
Będzie on bowiem odpowiednio nagradzany za to, że pojawi się na stronie operatora przed meczem, a dodatkowo nagradzana będzie jego aktywność już w trakcie trwania samego spotkania.
Co istotne, pojawiające się w trakcie wydarzenia pytania dotyczące przebiegu meczu mogą stać się dla gracza inspiracją do zawarcia zakładu na konkretny obrót spraw. STATSCORE jest na to przygotowany i po udzieleniu odpowiedzi na pytanie w ramach PointsInPlay gracz błyskawicznie otrzyma propozycję zawarcia zakładu na dane zdarzenie. Typ dodać można będzie do swojego kuponu bezpośrednio z poziomu samego narzędzia.
Poza tym, że mówimy tutaj o ciekawym rozwiązaniu grywalizacyjnym, mogącym zwiększyć zaangażowanie graczy, należy również zauważyć, że PointsInPlay może stanowić naprawdę potężne narzędzie aktywizujące użytkowników. Może ono bowiem zwrócić uwagę typera na spotkanie, którego wcześniej zupełnie nie brał pod uwagę, a następnie przedstawić możliwości i korzyści, które wiążą się ze śledzeniem go na żywo.
Aktualnie PointsInPlay obejmuje 13 różnych futbolowych rozgrywek, wliczając w to chociażby Premier League, La Liga czy Ligę Mistrzów. Operatorzy mogą natomiast zaoferować swoim graczom aż do 15 quizowych eventów tygodniowo i do 60 miesięcznie.
STATSCORE oferuje ponadto szerokie możliwości dostosowania narzędzia do potrzeb operatora. Jest to bowiem bez wątpienia bardzo innowacyjna funkcjonalność, która powinna zadowolić zarówno graczy, jak i operatorów. Od tych drugich zależy jednak w dużej mierze to, w jaki sposób będą chcieli z niej korzystać i jakie nagrody będą w stanie zaproponować graczom.
Polecane
Komentarze
Z czego wy sie tak cieszycie, jak nie ma slowa w tekscie ze to w Polsce bedzie, pewnie robia dla jakis bet365 czy innych normalnych bukmacherow zagranicznych, a nie dla naszej smietanki
No dokładnie, tez mysle ze tutaj zle zrozumialo sporo osob i to nie bedzie w Polsce wprowadzone, bo nawet sprawdzalem na ich stronie i nie widzialem zeby wspolpracowali z polskimi bukmacherami.
Kiedy ktos to w Polsce bedzie miał?
Nigdy bo ci golodupcy wola inwestować w Pudziana, Peszke czy innego alkoholika ambasadora zamiast w produkt. Wtedy gramy na platformach gdzie cashout pamięta Gierka. A Wy marzycie o takich rozwiązaniach Xd
Mega dobrze to wygląda, przydałoby się coś takiego w Superbecie zamiast chocby tego koła w ktorym nie wygrałem od pół roku nawet 5 złotych.
Statscore to polska firma? Bo cos mi sie kojarzy, ale nie jestem pewny
Jak dla mnie to przerost formy nad trescia, tak samo te playerbetsy, betbuildery, wymyslania za duzo, a za malo czystej bukmacherki. Ale o gustach sie podobno nie dyskutuje 😉
A któryś bukmacher w Polsce to ma? Mam na myśli odgadywanie przebiegu zdarzeń na boisku w czasie rzeczywistym w formie rywalizacji między graczami, którzy dany mecz oglądają.
Chyba nie ma nikt z tego co mi wiadomo, w kazdym razie Superbet, Betclic i forbet nie maja na sto procent, bo tam gram najwiecej…
„Co istotne, pojawiające się w trakcie wydarzenia pytania dotyczące przebiegu meczu mogą stać się dla gracza inspiracją do zawarcia zakładu na konkretny obrót spraw. STATSCORE jest na to przygotowany i po udzieleniu odpowiedzi na pytanie w ramach PointsInPlay gracz błyskawicznie otrzyma propozycję zawarcia zakładu na dane zdarzenie. Typ dodać można będzie do swojego kuponu bezpośrednio z poziomu samego narzędzia”
— to akurat zajebista sprawa, ze nie bedzie trzeba pozniej tego szukac, a wlasciwie wyrzuci cos o czym myslelismy, no bowiem jak to z niektorymi bukmai w jest w Polsce. Znalezenie prostego zakladu w takiej Fortunie czasami zajmuje wiele minut.
Rzadko gram w Polsce, bo tutaj nie mieszkam, ale miałem okazję grać w Chorwacji czy na Wyspach i takich narzedzi jest tam wiecej, były już wiele lat temu. Wiadomo, nieco innego, ale to działa, ludzie bardzo to lubią. Jest nawet coś takiego, że mozna sobie grac na tych zasadach grywalizacji z kolegami. U nas to jak mowicie jakies koła, bo obserwuje bukmacherow i tylko tym się chwalą.
Te quizy zajebista sprawa, uwielbiam takie zabawy, mam nadzieje ze stanie sie to popularne
Fajnie tez jakby dawali za to porzadne nagrody, ale to juz pewnie zalezy od bukmachera a nie firmy ktora produkuje takie narzedzie. Ale sam fakt, to sie zgadzam, takie quizy super sprawa i byloby faktyczniej w tym wiecej zabawy niz tylko ciagle stawiani wynikow za kase. Mam nadzieje ze ktos tow rzuci do siebie na testy chociaz.
No dobra, faktycznie to bardzo fajnie wyglada z tego co piszecie, ale zabrakło w artykule, czy ktorys polski bukmacher to wprowadzi?
No niestety w Polsce to jest bieda straszna, jeśli chodzi o grywalizację. Władować koło ze spinem darmowym i tyle zabawy. Do tego każdy kopiuje to co najprostsze. Tutaj to narzędzie brzmi dobrze, ale kto to wprowadzi u nas? Pewnie nikt, bo się będą bali nie wiadomo czego, jak ze wszystkim zresztą.
Przeciez masz na betclicu misje i to jest spoko akurat.
Pewnie zaden, bo za drogie, wola przepalac kasę na ambasadorów.