Ruszyła druga edycja #ChallengeLOTTO z Totalizatorem Sportowym

Autor: Antoni Majewski

Data publikacji: 21.11.2023 Ostatnia aktualizacja: 21.11.2023 18:13

Marka Lotto, należąca do Totalizatora Sportowego, powróciła z nową edycją akcji #ChallengeLOTTO. W ramach czterech rund konkursu wygrać można pięćset nagród.

Operator dla swoich klientów przygotował czteroetapowy konkurs. Udział w akcji może wziąć każdy gracz, a zasady każdego z etapów będą się od siebie różniły. Pierwsza oferta skierowana jest do graczy Lotto lub Lotto Plus.

Maraton nagród z marką LOTTO

Totalizator Sportowy dla swoich klientów przygotował 500 nagród, z których grać można już o pierwsze 100. Gracze zdobyć mogą między innymi vouchery i bony promocyjne na sprzęt elektroniczny czy odzież, a także bonusy na grę w gry LOTTO.

Kolejne etapy akcji skierowane będą do innych grup docelowych. Już niebawem uruchomiony zostanie drugi etap „#BlackWeekendChallenge”, poświęcony graczom Lotto, ale także EuroJackpot oraz Gierek. „Gierki” otrzymają również swoją dedykowaną promocję. Ostatnim etapem akcji będzie wyzwanie skierowane tylko do graczy EuroJackpot.

Totalizator Sportowy podjął współpracę z innymi, polskimi markami, jak Media Expert, 4F czy Kubota, aby zagwarantować swoim klientom dostęp do ciekawych nagród, a jednocześnie promować produkty rodzimego pochodzenia.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *