Ruszyła druga edycja #ChallengeLOTTO z Totalizatorem Sportowym
Marka Lotto, należąca do Totalizatora Sportowego, powróciła z nową edycją akcji #ChallengeLOTTO. W ramach czterech rund konkursu wygrać można pięćset nagród.

Operator dla swoich klientów przygotował czteroetapowy konkurs. Udział w akcji może wziąć każdy gracz, a zasady każdego z etapów będą się od siebie różniły. Pierwsza oferta skierowana jest do graczy Lotto lub Lotto Plus.
Maraton nagród z marką LOTTO
Totalizator Sportowy dla swoich klientów przygotował 500 nagród, z których grać można już o pierwsze 100. Gracze zdobyć mogą między innymi vouchery i bony promocyjne na sprzęt elektroniczny czy odzież, a także bonusy na grę w gry LOTTO.
Wielki powrót #ChallengeLOTTO – 👉 Przed Wami aż 4. rundy konkursowe i niebywała szansa na zdobycie aż 5️⃣0️⃣0️⃣ nagród, w tym, vouchery i kody promocyjne, które dodadzą smaku wygranej!
⭐🤩 Dołącz do 🕹️ rywalizacji już teraz i pozwól, aby #ChallengeLOTTO sprawiło że doświadczenie… pic.twitter.com/p1mxgsceo6
— Totalizator Sportowy (@totalizator_sp) November 21, 2023
Kolejne etapy akcji skierowane będą do innych grup docelowych. Już niebawem uruchomiony zostanie drugi etap „#BlackWeekendChallenge”, poświęcony graczom Lotto, ale także EuroJackpot oraz Gierek. „Gierki” otrzymają również swoją dedykowaną promocję. Ostatnim etapem akcji będzie wyzwanie skierowane tylko do graczy EuroJackpot.
Totalizator Sportowy podjął współpracę z innymi, polskimi markami, jak Media Expert, 4F czy Kubota, aby zagwarantować swoim klientom dostęp do ciekawych nagród, a jednocześnie promować produkty rodzimego pochodzenia.
Polecane