SB Software ściąga do zespołu specjalistę z Austrii
Nowy Dyrektor Generalny Filip Sosnowski rozpoczął serię zmian w SB Software, co ewidentnie oznacza nowe rozdanie dla firmy. W swojej strategii poświęca dużą uwagę jakości komunikacji i budowaniu dobrej reputacji oraz wizerunku firmy, dlatego do zespołu dołączył Wojciech Trzaska, obejmując stanowisko Dyrektora ds. Komunikacji.

Wojciech Trzaska w SB Software
Wojciech Trzaska to specjalista o międzynarodowym doświadczeniu i eksperckiej wiedzy. W branży jest od ponad 15 lat i choć jest Polakiem, cała jego kariera zawodowa związana jest z rynkiem niemieckim, austriackim, szwajcarskim i maltańskim. W swoim portfolio ma tak uznane marki jak Greentube, Cashpoint, czy Bet-at-home, a to tylko kilka z nich.
Swoimi działaniami skutecznie wpływał na wzrost zaufania do brandów, co przekładało się na zwiększenie przychodów i poprawę zadowolenia partnerów biznesowych, graczy oraz pracowników. W SB Software, jako Chief Communications Officer, będzie odpowiedzialny za budowanie wizerunku i rozpoznawalności marki oraz strategię widoczności w mediach międzynarodowych, public relations, a także podniesienie jakości komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej. Trzaska pełni też funkcję rzecznika prasowego.
– To bardzo ciekawe zadanie w bardzo ambitnej firmie. Takie lubię najbardziej. Cieszę się, że dołączam do zespołu doświadczonych fachowców, którzy od lat pracują na sukces SB Software. Poza tym cenię Filipa Sosnowskiego, nowego CEO firmy, jako branżowego specjalistę. Będę realizował skuteczną strategię komunikacji, której tak brakuje w naszej branży – mówi Wojciech Trzaska.
Wizja i kierunek zmian w SB Software
Do tej pory nie było w SB Software takiego stanowiska, co jest sygnałem, że firma chce mocniej zaznaczyć swoją obecność na światowych rynkach i świadomie budować wizerunek oraz rozpoznawalność.
– Wybór osoby na to stanowisko był dla mnie całkowicie oczywisty. Branżowe kompetencje, szerokie międzynarodowe doświadczenie, umiejętność i swoboda komunikacji oraz kontakty to mocne strony Wojciecha Trzaski. Uważam, że na polskim rynku brakuje specjalistów od wizerunku i public relations w branży hazardowej. Musiałem sięgnąć za granicę i dlatego tym bardziej się cieszę, że Wojciech dał się przekonać i dołączył do SB Software – mówi CEO Filip Sosnowski.
Polecane
Komentarze
Właściwy człowiek we właściwej firmie na właściwym miejscu.
A klienci jak uciekali od SB tak dalej uciekają 🙂
Fkatycznie, Wojtek duża klasa zawsze, dobry człowiek na takie stanowisko
Czyli to jest ta firma, ktora dostarcza oprogramowanie do betfana, totalbet i innych forbetow? Jak dla mnie to tam nad produktem niech dzialaja a nie markietingiem, bo bukmacherzy co maja ich system slabo wyglada na tle betclica np
Wojtka miałem okazje poznać na targach w Londynie, specjalista, zna się na swoim fachu. Choć mam wrazenie ze dlugo go w branzy nie bylo, jestem ciekawy dziala SB, bede obserwował.
Wojtek klasa czlowiek, duze wzmocnienie dla nich.
Bardzo dobry ruch, Wojtek zna się na tej robocie jak mało kto!