SOFTSWISS zwiększa zatrudnienie w Polsce o 26%. Firma podsumowuje rekordowy 2024 rok
Międzynarodowa firma technologiczna SOFTSWISS zakończyła 2024 rok z dynamicznym wzrostem i licznymi sukcesami. Zespół w Polsce powiększył się o 26%, globalnie o 21%, a firma zdobyła ponad 20 branżowych nagród i zaangażowała się w szereg inicjatyw społecznych.

Polska kluczowym rynkiem
SOFTSWISS konsekwentnie rozwija swoje centra outsourcingowe w Warszawie i Poznaniu, które odgrywają kluczową rolę w rozwoju oprogramowania. W 2024 roku liczba programistów w Polsce wzrosła o 26%, co świadczy o rosnącej roli kraju w globalnej strategii firmy.
– Polska to dalej ważna lokalizacja dla SOFTSWISS. Mieszka tutaj 840 specjalistów, którzy mają wkład w tworzenie produktów marki. W 2025 roku będziemy rozwijać zespół i inwestować w rozwój lokalnych społeczności, ponieważ widzimy ogromny potencjał w tym regionie – zauważa Ludmiła Glazunowa, Co-Chief HR Officer w SOFTSWISS.
Nagrody i 15-lecie istnienia SOFTSWISS
Firma umocniła swój status jako jednego z najlepszych pracodawców. Na początku 2024 roku SOFTSWISS zdobył polski certyfikat Great Place to Work®, a jesienią został wyróżniony tytułem Pracodawcy Roku podczas SBC Awards 2024 w Lizbonie.
– Podstawą naszego sukcesu są ludzie. To właśnie dzięki wysiłkowi całego zespołu pozostawiamy po sobie ślad w branży IT, tworząc innowacyjne produkty dla rozrywki online. Jestem szczęśliwa, że podejście do dbania o pracowników – zarówno nasze, jak i naszych partnerów – zostało docenione i nagrodzone już dwa razy w tym roku – dodaje Glazunowa.
SOFTSWISS świętował w tym roku 15-lecie istnienia, podkreślając swoją drogę od start-upu do globalnego lidera technologii iGaming. Dziś firma obsługuje ponad 1200 klientów na całym świecie, a jej rozwiązania technologiczne są uznawane za jedne z najlepszych w branży.
W ciągu ostatnich trzech lat firma zdobyła ponad 50 prestiżowych nagród, z czego 22 w samym 2024 roku. Wyróżnienia dotyczyły jakości i niezawodności oprogramowania, innowacyjnego podejścia oraz inicjatyw społecznych i marketingowych.
Firma stale dzieli się wiedzą – w ciągu ostatnich trzech lat opublikowała ponad 20 raportów branżowych, pomagając operatorom lepiej zrozumieć kluczowe trendy w iGamingu.
Zaangażowanie społeczne i projekty charytatywne
SOFTSWISS aktywnie angażuje się w projekty społeczne i ekologiczne. Jesienią 2024 roku firma wsparła ofiary powodzi w Polsce, przekazując 64 000 zł na Wielką Orkiestrę Świątecznej Pomocy i organizując zbiórkę ponad 100 paczek z artykułami pierwszej potrzeby dla Caritas Polska.
W ramach akcji Help Brazil wiosną 2024 roku zapewniono pomoc ofiarom powodzi w Brazylii. SOFTSWISS nie tylko zapewnił wsparcie finansowe, ale również rozpoczął kampanię informacyjną, zwracając uwagę międzynarodowej społeczności iGamingowej oraz mediów na skalę tej klęski. Projekt nie ograniczył się do jednorazowej pomocy – razem z firmą PWTech, SOFTSWISS zainstalował urządzenia do oczyszczania wody w dwóch szkołach, znajdujących się w dotkniętym katastrofą regionie.
Firma uczestniczyła również w World Environment Day oraz tradycyjnie wsparła kampanie Pink October i Movember, promujące profilaktykę zdrowotną.
Pod koniec 2024 roku firma zainaugurowała projekt SOFTSWISS Excellence Talks, w ramach którego wybitni liderzy i eksperci dzielą się swoją wiedzą. Pierwszym gościem był Rubens Barrichello, legenda Formuły 1 i niezależny dyrektor SOFTSWISS w Ameryce Łacińskiej.
Polecane