STATSCORE oficjalnym dostawcą danych sportowych dla TVP Sport
Począwszy od 1 maja 2025, katowicka firma STATSCORE jest oficjalnym dostawcą zaawansowanych danych sportowych dla TVP SPORT. Partnerstwo to potwierdza status STATSCORE jako czołowego gracza technologicznego w sektorze medialnym. Dostawcę wyłoniono w trybie przetargu.

Nowy rozdział w rozwoju STATSCORE
Partnerstwo z TVP SPORT stanowi istotny krok w realizacji strategii rozwoju STATSCORE na rynku medialnym. Współpraca potwierdza dynamiczny wzrost firmy oraz umacnia jej pozycję jako zaufanego dostawcy zaawansowanych rozwiązań opartych na najwyższej jakości danych i statystykach.
– Nawiązanie współpracy z TVP to dla nas nie tylko ogromny zaszczyt, ale również wyraźny sygnał, że zmierzamy w dobrym kierunku rozwijając ofertę dedykowaną mediom – komentuje Dariusz Łęczyński, CEO STATSCORE. – Jesteśmy dumni, że nasze rozwiązania zostały docenione przez jednego z liderów rynku. Wierzę, że to partnerstwo wyznaczy nowe standardy w zakresie prezentacji danych sportowych dla polskich kibiców.
Zakres współpracy
STATSCORE zapewni kompleksowe dane przedmeczowe i na żywo dla wielu popularnych dyscyplin – w tym piłki nożnej, siatkówki, tenisa, hokeja na lodzie oraz lekkoatletyki. Dane te będą dostępne na stronie internetowej TVP SPORT, w aplikacji mobilnej nadawcy, a także na Smart TV oraz w Telegazecie.
Kluczowym elementem współpracy będzie również wsparcie relacji z nadchodzących Zimowych Igrzysk Olimpijskich, gdzie dane STATSCORE zapewnią widzom jeszcze pełniejszy i bardziej angażujący obraz rywalizacji. – Dane, które otrzymamy dzięki umowie z firmą STATSCORE, stanowią doskonałe wzmocnienie oferty dla użytkowników strony internetowej TVP SPORT, a także naszych aplikacji oraz Telegazety – ocenia Damian Pechman, Kierownik Redakcji Informacji i Mediów Interaktywnych w TVP Sport. – Z pewnością pozwolą one poszerzyć i urozmaicić analizy, które przygotowują nasi eksperci w trakcie transmisji. Kibice otrzymają rozbudowane statystyki drużyn czy poszczególnych zawodników oraz wiele innych, bardzo interesujących danych.
Partnerstwo z TVP SPORT umacnia pozycję STATSCORE jako kluczowego dostawcy danych sportowych dla mediów i potwierdza ambicje firmy, by wyznaczać standardy jakości i innowacyjności w tym obszarze.
Polecane
Komentarze
Brawo Darek, step by step 😉
Szkoda tylko, że w telegazecie nie ma teraz zadnych wyników, kiedy to wróci? Nawet nie macie pojęcia ile starszych osob tak jeszcze sprawdza wyniki.