STATSCORE, polska firma podbija świat danych sportowych dzięki statystykom… krykietowym!

Autor: Bartosz Burzyński

Data publikacji: 20.07.2023

Katowicka firma STATSCORE od lat zdobywa uznanie jako lider w zakresie danych i statystyk sportowych. Najnowszym ruchem firmy jest rozszerzenie oferty o dane krykietowe!

Na podbój świata z danymi sportowymi

Z usług STATSCORE skorzystały już takie marki jak prestiżowe francuskie Le Figaro, czołowi polscy i światowi bukmacherzy (m.in. STS) czy liczące się ligi sportowe i kluby, takie jak choćby portugalski Sporting CP. Ciągły rozwój polskiej firmy został doceniony przez ekspertów, czego dowodem były prestiżowe nagrody, takie jak Deloitte’s Rising Star czy Technology Fast 50 CE.

Produkty STATSCORE pozwalają na prezentowanie na stronach internetowych wyników i statystyk sportowych w czasie rzeczywistym. Powszechnym uznaniem cieszą się one nie tylko ze względu na precyzyjność i szybkość danych, ale też dzięki unikalnym formom wizualizacji tych informacji.

Czas na krykieta

W ofercie firmy znajdują się zarówno najbardziej popularne na świecie sporty (piłka nożna, koszykówka, siatkówka, tenis czy futbol amerykański), jak również bardziej niszowe (z globalnego punktu widzenia) dyscypliny takie jak skoki narciarskie czy snooker.

Od pewnego czasu w ofercie znajduje się również, nieco egzotyczny dla polskiego kibica, krykiet. Najnowszym ruchem STATSCORE jest wprowadzenie danych z tego sportu do swoich najbardziej rozpoznawalnych produktów – widgetów LivematchPro i PrematchPro. Pozwoli to klientom na dostęp do najwyższej klasy statystyk prezentowanych za pomocą wyjątkowych wizualizacji.

Krykiet jest obecnie drugim najpopularniejszy sportem na świecie. Szacuje się, że liczba fanów tej dyscypliny to około 2,5 miliarda ludzi – od Australii, przez Indie i Pakistan, aż po Wielką Brytanię i Karaiby. Dla STATSCORE – jako firmy posiadającej partnerów biznesowych we wszystkich częściach świata – rozszerzenie oferty o dane krykietowe było naturalnym ruchem –

mówi Dariusz Łęczyński, prezes firmy.

STATSCORE stawia na dalszy rozwój

Dzięki wciąż rozwijanym innowacyjnym rozwiązaniom i rosnącemu globalnemu zasięgowi, STATSCORE rewolucjonizuje sposób w jaki fani sportu angażują się w kibicowanie i śledzenie wydarzeń na boiskach. W zeszłym roku firma została przejęta przez izraelski LSports, co otworzyło przed nią jeszcze większe możliwości rozwoju.

O globalnym zasięgu oferty polskiej firmy świadczy również fakt, że jej produkty dostępne są obecnie w ponad 30 językach (co ciekawe najnowszym jest wśród nich hindi, a więc język którym posługują się setki milionów fanów… krykieta!) Obecnie STATSCORE rozbudowuje swój zespół poszukując specjalistów, którzy chcieliby dołożyć swoją cegiełkę do budowy jeszcze większej bazy danych sportowych.

Komentarze

Milosz

A co z 1.Liga, sa tam czy nie wreszcie?

0
0

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *