STS aktywuje prawa do Ligi Europy UEFA i Ligi Konferencji UEFA w Polsce
STS dołączył do marek należących do brytyjskiego Entaina, partnera UEFA Europa League i UEFA Conference League. Dzięki temu, może już od pierwszej kolejki spotkań grupowych Ligi Europy i Ligi Konferencji Europy wykorzystywać i lokalizować prawa i świadczenia marketingowe w Polsce. To jeden z efektów synergii w obszarze marketingu po przejęciu STS.

Marketingowa synergia
Pod koniec sierpnia Entain, jeden z największych na świecie podmiotów na rynku gamingowym, zakończył proces przejęcia STS – lidera rynku bukmacherskiego w Polsce. W efekcie, na mocy kontraktu sponsorskiego Entain z UEFA, polska marka aktywuje prawa marketingowe do rozgrywek UEFA Ligi Europy i UEFA Ligi Konferencji Europy w Polsce na sezon 2023/2024.
– STS od lat jest najbardziej znaną i najlepiej rozpoznawalną marką wśród firm bukmacherskich w Polsce. Możliwość synergii w obszarze działań marketingowych po przejęciu przez Entain niesie dla nas szereg korzyści, które pozwolą m.in. na umocnienie tej pozycji. Cieszę się, że udało nam się wdrożyć wszystkie możliwe do wykorzystania świadczenia reklamowe zarówno w ramach rozgrywek UEFA Ligi Europy, jak i UEFA Ligi Konferencji Europy już od pierwszego dnia meczowego – powiedział Paweł Rabantek, Chief marketing officer w STS
Benefity dla kibiców i klientów
STS zyskał możliwość ekspozycji marki przy okazji meczów pucharowych polskich klubów oraz do szeregu aktywności digitalowych.
– Jednocześnie już teraz mogę zapowiedzieć, że korzyści z partnerstwa odczują także kibice i nasi klienci, m.in. poprzez możliwość wygrywania biletów na mecze w ramach organizowanych przez nas konkursów oraz dzięki atrakcyjnym akcjom promocyjnym, które planujemy – dodaje Rabantek.
Polecane
Komentarze
Nikogo
Ciekawe ile to kosztów dla tekiego STS
Póki co mało konkretnie, ciekawe jak to rzeczywiscie bedzie wyglądać
Znając życie i tak przed meczami poleci 5 reklam buków