STS przedłużył współpracę z Koroną Kielce
Firma STS ogłosiła kontynuację współpracy z Koroną Kielce na kolejny sezon. Zgodnie z nową umową bukmacher pozostanie sponsorem klubu, a jego logo będzie widoczne na bandach LED, ściankach sponsorskich oraz innych elementach ekspozycyjnych stadionu przy ul. Ściegiennego.

Przedłużenie współpracy z zeszłorocznym beniaminkiem
Poza ekspozycją loga na stadionie partnerstwo będzie widoczne również w innych kanałach. Współpraca będzie obejmować również działania w mediach społecznościowych oraz na stronie internetowej Korony Kielce.
– Jako sponsor nie ograniczamy się wyłącznie do ekspozycji logotypu na stadionie, a angażujemy się w szereg inicjatyw, których celem jest włączenie kibiców w najważniejsze działania związane z klubami. Regularnie inicjujemy i organizujemy szereg aktywacji. W minionych rozgrywkach, najwięcej takich akcji wykraczających poza ramy kontaktu sponsorskiego, przeprowadziliśmy właśnie w Kielcach – powiedział Chief marketing officer STS, Paweł Rabantek.
– Kibice Korony wybierali z nami m.in. projekt tunelu na murawę Suzuki Areny oraz brali udział w akcji „Dorzuć misie” czy Lidze STS. Akcje te cieszyły się bardzo dużym zainteresowaniem i zaangażowaniem. Mamy nadzieję, że i w kolejnym sezonie uda nam się wspólnie zorganizować wartościowe inicjatywy – dodał.
Korona zadowolona z partnerstwa
Miniony rok współpracy między STS a Koroną Kielce obfitował w różnorodne inicjatywy. Wśród nich znalazły się między innymi renowacja tunelu na stadionie oraz akcja „Dorzuć misie”, podczas której na murawie wylądowało aż 4528 maskotek.
– Dziękujemy firmie STS za to, że w kolejnym sezonie będzie wspierała nasz Klub. Jestem pewny, że nasza współpraca dalej będzie wyglądała tak dobrze, jak w poprzednim sezonie – powiedział Karol Jakubczyk, prezes Korony Kielce.
Promocja dla kibiców
Klub będzie mógł zyskać kolejne fundusze poprzez wprowadzony przez sponsora specjalny program afiliacyjny, dzięki któremu kibice Koroniarzy wesprą Akademię Korony Kielce. STS wpłaci na szkolenie młodzieży 10 proc. od każdej z trzech pierwszych wpłat z nowych kont zarejestrowanych z dedykowanym kodem.
Dodatkowo przed pierwszym meczem PKO BP Ekstraklasy, STS przewiduje specjalną akcję promocyjną. Nowi klienci rejestrujący się z dedykowanym kodem, spełniając kilka prostych warunków, mogą otrzymać bonus w postaci 250zł za wygraną Korony Kielce.
Firma nie zapomniała również o swoich obecnych klientach, którzy kibicują Koroniarzom. Bukmacher przygotował dla nich ofertę z zakładem bez ryzyka oraz dedykowane kursy dla tego spotkania.
Firma oprócz Korony Kielce sponsoruje także m.in. reprezentację Polski w piłce nożnej, mistrza Polski – Jagiellonię Białystok, Ruch Chorzów, Raków Częstochowa, Widzew Łódź oraz Pogoń Szczecin.
Polecane
Komentarze
Dziwne w sumie, ze korona nie ma bukmachera na koszulce.