STS rozszerza współpracę z Pogonią Szczecin i wraca na stroje meczowe

Autor: Sebastian Warowny

Data publikacji: 01.07.2025

STS rozszerza współpracę z Pogonią Szczecin. Na mocy aneksu do obowiązującej umowy, bukmacher został partnerem wiodącym męskiej i żeńskiej drużyny. Logotyp STS pojawi się na tyle koszulek w sezonie 2025/2026.

Rozszerzenie współpracy

Dotychczas STS był partnerem czołowym i oficjalnym bukmacherem męskiej drużyny Pogoni Szczecin, bez ekspozycji na strojach meczowych. Po podpisaniu aneksu do umowy obowiązującej do końca sezonu 2025/2026, bukmacher został partnerem wiodącym klubu. Nowy status oznacza pojawienie się logotypu STS na tyle koszulek meczowych obu sekcji – męskiej i żeńskiej.

Umowa zakłada umieszczenie achromatycznego logotypu STS na strojach meczowych Pogoni oraz rozszerzoną ekspozycję marki podczas spotkań rozgrywanych w Szczecinie. Obejmuje to m.in. obecność logo na bandach LED, bandach stałych i ściankach prasowych. Współpraca przewiduje również działania w mediach społecznościowych, publikacje na stronie internetowej klubu oraz szereg aktywacji sponsorskich.

–  Strategia sponsoringowa STS zakłada wiązanie się z czołowymi drużynami sportowymi w Polsce. Pogoń to czołowa marka na rodzimym rynku, które zajmuje ważne miejsce w historii polskiej piłki klubowej, a w ostatnich latach udowodniła, że należy do ścisłej czołówki rodzimych drużyn piłkarskich pod względem sportowym. ‘Portowcy’ to także ogromna grupa zaangażowanych kibiców. Cieszymy się, że możemy być częścią tej historii i całej szczecińskiej społeczności. Wierzymy, że zmiany, które dokonały się w klubie w ostatnim czasie dadzą kolejny pozytywny impuls do dalszego rozwoju klubu – powiedział Radim Haluza, Prezes Zarządu STS S.A.

– To dla Pogoni Szczecin niezwykle ważna i zarazem ekscytująca informacja. Jesteśmy bardzo zadowoleni z dotychczasowej współpracy z STS, zatem rozwój tej kooperacji przyjmuję jako naturalny i oczekiwany krok, będący efektem przyjaźni, zaufania i szacunku. Chcemy, aby nasz klub był coraz silniejszy, a właśnie takie współprace sprawiają, że możemy wznosić Pogoń na jeszcze wyższy poziom. Dziękuję naszemu Partnerowi Wiodącemu i cieszę się na naszą wspólną przyszłość

– podkreślił Tan Kesler, Dyrektor Zarządzający Pogonią Szczecin.

STS wraca na koszulki meczowe Pogoni

Nowa umowa oznacza powrót logotypu STS na stroje meczowe Pogoni po dwóch latach przerwy. Bukmacher był już sponsorem klubu przez sześć lat, a współpraca została wznowiona w ubiegłym sezonie.

– Cieszę się, że awansowaliśmy w drabince sponsorskiej Pogoni i że STS ponownie pojawi się na strojach meczowych klubu. Co więcej, także w drużynie żeńskiej, co pokazuje nasze holistyczne zaangażowanie w klub. To także dowód na naszą wiarę w projekt, który tworzy się w Szczecinie oraz na nasze przywiązanie do Dumy Pomorza. Przypomnę, że rok temu, po dwóch latach przerwy wróciliśmy do Pogoni. Wcześniej byliśmy jej sponsorem przez sześć lat. Cieszymy się, że STS stał się dziś kluczowym partnerem klubu, będącego tak ważną częścią regionu, który od kilku już lat plasuje się w ścisłej czołówce Ekstraklasy. Jedna z najwyższych frekwencji, nowoczesny stadion oraz dobre wyniki sportowe pokazują, że w Szczecinie jest odpowiedni potencjał, by stawiać przed klubem ambitne cele – zaznaczył Paweł Sikora, Head of PR & Sponsorship w STS.

Obie strony podkreślają, że współpraca oparta jest na wzajemnym zaufaniu i długoterminowym planowaniu.

– To dla nas bardzo satysfakcjonujący dzień. Jestem pod ogromnym wrażeniem dotychczasowej współpracy z STS. Od początku wypracowujemy wspólną, wysoką jakość, czego skutkiem jest kolejny rozdział naszej historii. Mam w sobie niesamowicie dużo satysfakcji, że ta współpraca nabrała dynamicznego rozpędu i zarazem pozwoliła wypracować wyjątkowe zaufanie. To dowód na docenienie dotychczasowej wspólnie wytyczonej drogi, zrealizowanych zamierzeń oraz nakreślenie kolejnych ambitnych planów na przyszłość. Jesteśmy przekonani, że już w niedalekiej przeszłości będziemy wspólnie realizowali nowe wyzwania i kreować atrakcyjne rozwiązania dla kibiców – skomentował Marek Andrzejkowicz, dyrektor pionu biznesu Pogoni.

STS jest aktywnym sponsorem sportu w Polsce, również na poziomie społecznym. W Szczecinie firma zorganizowała m.in. akcję „Dorzuć misie”, w której kibice zebrali blisko 500 tys. pluszaków, przekazanych później potrzebującym. Był to drugi najlepszy wynik w historii akcji.

Komentarze

Robert

STS tak dziaduje wszędzie ze nigdzie go już nie stać na front koszulki?

0
0

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *