STS startuje z kampanią „Emocje. Bardziej”. Nowy rozdział komunikacji z klientami?
STS wystartował z nową kampanią wizerunkową „Emocje. Bardziej”, która odzwierciedla nową strategię komunikacji marki. Firma rezygnuje z dotychczasowego podejścia skoncentrowanego na ogólnych korzyściach związanych z zakładami bukmacherskimi, aby skupić się na produktach, które mają wzmocnić pozycję firmy na coraz bardziej konkurencyjnym rynku.

Nowa kampania wizerunkowa
Kampania „Emocje. Bardziej” koncentruje się na produktach firmy, odchodząc od dotychczasowej strategii, która skupiała się na ogólnych korzyściach związanych z zakładami bukmacherskimi. Jak wyjaśnia Paweł Rabantek, Chief Marketing Officer w STS, zmiana podejścia wynika z ewolucji rynku i rosnącej świadomości konsumentów. Nowa komunikacja ma na celu lepsze dopasowanie się do potrzeb klientów oraz wyróżnienie marki na tle konkurencji.
– Zmieniona komunikacja brandu wynika z nowej strategii firmy. Kampania skupia się na komunikacji poprzez produkt, a nie jak dotychczas, na benefitach i barierach właściwych dla całej kategorii – co miało silne uzasadnienie na mniej rozwiniętym rynku. Takie działania przez ostatnie lata przełożyły się wydatnie na świetne wyniki biznesowe. Osiągnięte rezultaty stanowią mocny fundament pod nowy sposób komunikacji. Obecnie klient jest bardziej świadomy, a dzięki temu komunikacja oparta o produkt jest kolejnym krokiem, który umocni STS na pozycji lidera branży – mówi Paweł Rabantek, Chief Marketing Officer w STS.
STS planuje rozwinąć społeczność graczy
Kampania „Emocje. Bardziej” obejmuje szereg spotów reklamowych, które mają na celu oddanie ducha nowoczesności i innowacyjności, z jakimi STS chce być kojarzony. Firma przygotowała spoty o długości od 5 do 30 sekund, które dzięki technologii CGI zyskały nowoczesny i dynamiczny charakter. Dodatkowo kampania ma na celu rozwój społeczności graczy w Polsce poprzez wprowadzenie funkcji z zakresu social bettingu.
– Nowa platforma komunikacyjna STS to odważny krok, który odpowiada na zmieniające się potrzeby naszych klientów, a także skutecznie wyróżnia brand na tle rosnącej konkurencji. Kampanią „Emocje. Bardziej” podkreślamy liderskie DNA marki
– mówi Mateusz Pszonka, Head of Content w STS.– Cieszymy się również, że dzięki ścisłej współpracy wielu wspaniałych zespołów kreatywnych udało nam się stworzyć produkcję na światowym poziomie – dodaje.
W ramach kampanii STS planuje szeroką obecność na różnych platformach medialnych, w tym w telewizji, na platformach VOD, w mediach społecznościowych oraz na YouTube.
Działania reklamowe będą również widoczne w lokalach stacjonarnych oraz na stadionach piłkarskich drużyn sponsorowanych przez markę. STS zaplanował również liczne aktywacje i akcje skierowane do kibiców, przy współpracy z popularnymi influencerami.
Kampanię stworzył zespół STS wraz z Creative CGI Studio Tektura™, które odpowiadało również za całą postprodukcję kampanii. Produkcją zajęło się studio ShootMe, a za reżyserię spotów odpowiada Paweł Fabjański.
Polecane
Komentarze
Nieudolna kopia 5g bardziej od T-mobile
Ja dziś odinstalowałem aplikację. Strona też fatalnie chodzi zarówno w wersji stacjonarnej jak i mobilnej.
Aplikacja muli. Po tych wszystkich zmianach zrobił się taki bubel, że aż nie chce się zaglądać na stronę. Próbowałem na dwóch telefonach, dwóch komputerach, nawet metr od routera wi fi przy doskonałym sygnale i nic. Czy w firmie STS nikt tego nie widzi?
Nie wiem jak wy ale mi te reklamy bukmacherow od wielu lat wydaja sie takie same, identyczne wrecz Xd
Czyli krótko mówiąc STS zaczyna liczyć się z konkurencją. Dla graczy to dobra informacja, bo powinna podnieść jakość oferty.
Oni to od Superbetu niedlugo nawet barwy skopiują Xd