STS zacieśnia współpracę z Rakowem Częstochowa

Autor: Korneliusz Szybowski

Data publikacji: 04.07.2025 Ostatnia aktualizacja: 04.07.2025 16:12

STS – lider rynku bukmacherskiego w Polsce – w ramach aneksowego kontraktu nie tylko utrzymuje, ale i zwiększa dotychczasowe zaangażowanie we współpracę z Rakowem Częstochowa. Oprócz dotychczasowego sponsoringu największy polski operator zdecydował się na znacznie ściślejszą kooperację. Zmiany w umowie obejmują m.in. zwiększenie powierzchni reklamowej czy szereg nowych działań marketingowych.

Szczegóły aneksowanej umowy

Wedle najnowszej aktualizacji kontraktu, dotychczasowe partnerstwo spółki ulegnie znaczącemu zacieśnieniu w poniższych aspektach:

  • Zmiana powierzchni logotypu: dotychczasowa 1/3 dozwolonej przestrzeni ulegnie podwojeniu; na rękawach koszulek piłkarzy; pojawi się również na czapce trenera (Marka Papszuna), jak również na ściankach sponsorskich i bandach reklamowych.
  • Liczne aktywacje sponsorskie: zaplanowano już szereg działań marketingowych, zarówno w dniu meczowym, jak i w przestrzeni cyfrowej.
  • Współtworzenie treści: postanowiono także o kooperacji w mediach społecznościowych.
  • Nowe publikacje: firmy chcą podjąć kroki w kierunku szerszej działalności internetowej.

Paweł Sikora, Head of PR & Sponsorship w STS, podsumował owe plany w następujący sposób: – Zwiększamy zaangażowanie w Rakowie Częstochowa na miarę możliwości, jakie dają umowy sponsoringowe klubu z pozostałymi partnerami. Cieszę się, że w nadchodzącym sezonie będziemy mogli dołożyć większą niż do tej pory cegiełkę finansową z nadzieją, że pomoże klubowi osiągać jak najlepsze wyniki na arenie krajowej i międzynarodowej. Jednocześnie deklaruję, ze STS był, jest i będzie dla Rakowa zaangażowanym sponsorem i wspólnie zrealizujemy w nadchodzących miesiącach szereg akcji i aktywacji sponsorskich – z korzyścią dla klubu oraz dla kibiców Rakowa.

Dotychczasowe sukcesy

Kibice mieli już niejedną okazję na pozytywną ocenę STS jako sponsora. Wraz z ich ulubionym klubem przeprowadził akcje takie jak „Dorzuć misie” czy „Liga STS”. Pierwsza z nich została zorganizowana w Szczecinie. Kibice przynieśli na stadion maskotki, by następnie rzucić je na murawę. W ciągu zaledwie dwunastu odsłon akcji zebrano ich ponad pół miliona! Jednocześnie STS przekazał łącznie milion zł z nadwyżką na potrzebujących. Z kolei w projekcie „Liga STS” częstochowskiemu klubowi udało się zająć drugie miejsce.

Sponsor nie szczędził pieniędzy także w innych działaniach. Warto nadmienić również o przekazaniu 5 tys. zł na rzecz Stowarzyszenia Opieki Hospicyjnej Ziemi Częstochowskiej oraz konkursach, których uczestnicy mogli wygrać m.in. konsole PS5. Te ostatnie zorganizowano nie tylko na stadionie, ale i w mediach społecznościowych.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *