Superbet przedłużył współpracę sponsorską z Kanałem Sportowym. Bukmacher, który wspiera projekt od 2022 roku, pozostanie partnerem kanału przy realizacji kolejnych inicjatyw i treści sportowych.
Superbet kontynuuje współpracę z Kanałem Sportowym

Wspólna wizja sportu
Partnerstwo pomiędzy Superbet a Kanałem Sportowym zostało przedłużone. Współpraca, która rozpoczęła się w maju 2022 roku, trwa nieprzerwanie mimo zmian i wyzwań, jakie towarzyszyły kanałowi w ostatnich latach. Obecnie, dzięki ostatnim działaniom, Kanał Sportowy notuje wyraźny wzrost popularności w mediach społecznościowych i na YouTube.
Superbet podkreśla, że współpraca z Kanałem Sportowym opiera się na wspólnym podejściu do sportu i zaangażowaniu w tworzenie wartościowych treści. Jak zaznacza Łukasz Seweryniak, General Manager Superbet:
– Czuję, że naprawdę się uzupełniamy. My mamy wiele projektów i aktywacji wokół sportu, a Kanał Sportowy zawsze jest chętny, by to pokazywać i tworzyć wspólny content. To klasyczny przykład sytuacji win–win – my docieramy do naszych kibiców w ciekawy sposób, a widzowie dostają wartościową, sportową rozrywkę.
Relacja wykraczająca poza tradycyjny sponsoring
Współpraca obu marek wykracza poza klasyczny model relacji między medium a sponsorem. Jak podkreśla Agnieszka Prachniak, Prezes Kanału Sportowego:
– To już nie jest klasyczna relacja medium i sponsora – z Superbetem łączy nas wspólne spojrzenie na sport i sposób działania. Współdzielimy partnerstwo przy wielu różnych projektach – to naturalny efekt współpracy, która z każdym rokiem nabiera jeszcze większej mocy.
Polecane
