Superbet nowym sponsorem GKS-u Katowice. Co wiemy po konferencji prasowej?
Podczas konferencji prasowej, zorganizowanej w Katowickim KTW II, Superbet i GKS Katowice oficjalnie poinformowały o nawiązaniu współpracy. Bukmacher będzie sponsorem wielosekcyjnej GieKSy przez co najmniej 3 lata.

Wyjątkowy rok GKS-u
Wydarzenie, które odbyło się na 30. piętrze najwyższego budynku w Katowicach poprowadził komentator sportowy, a także ambasador Superbetu, Mateusz Borek.
Nie zabrakło oczywiście postaci kluczowych dla całego przedsięwzięcia, czyli prezesa GKS-u Krzysztofa Nowaka i General Managera Superbet Polska, Łukasza Seweryniaka. Dodatkowo, miasto Katowice podczas wydarzenia reprezentował jego wiceprezydent Maciej Biskupski, natomiast pion sportowy trener Rafał Górak oraz piłkarze Arkadiusz Jędrych i Adrian Błąd.
Obecność piłkarzy była o tyle kluczowa, że podczas konferencji GKS Katowice zaprezentował także swoje koszulki na najbliższy sezon, na których froncie znalazł się logotyp Superbetu.
Prezes Krzysztof Nowak już na wstępie podkreślił, że obecny rok jest dla GieKSy jubileuszowy i wyjątkowy ze względu na powrót do Ekstraklasy po 19 latach, ale także dzięki pozyskaniu dużego partnera.
– Pozyskaliśmy największego w historii klubu prywatnego partenra biznesowego. Bardzo się cieszę, że rozmowy z prezesem Łukaszem Seweryniakiem przebiegły tak sprawnie i szybko udało się osiągnąć porozumienie, które obejmuje cztery sekcje i obowiązywać będzie przez przynajmniej 3 lata – powiedział Nowak.
– Bardzo cieszy mnie fakt, że możemy tu mówić o umowie wielosekcyjnej i skorzystają na niej nie tylko piłkarze, którzy zagrają w najbliższym sezonie w Ekstraklasie, ale również piłkarki, hokej i siatkówkę. Do swoich wyborów podchodzimy bardzo skrupulatnie. Bardzo mocno liczą się dla nas chociażby kibice i poziom sportowy klubu. GKS spełnia wszystkie nasze oczekiwania. Chcemy się wspólnie rozwijać, wspólnie rosnąć, a my jako Superbet chcemy przyczynić się do tego, żeby GieKSa była wielka
– wtórował prezesowi GKS-u, Łukasz Seweryniak.Dopłata do pierwszych 1964 koszulek
Poinformowano również o pierwszej wspólnej inicjatywie obu stron. Ze uwagi na 60. rocznicę powstania założonego w 1964 roku GKS-u Katowice, Superbet zobowiązał się do pokrycia części ceny pierwszych 1964 koszulek, które zostaną zakupione w klubowym sklepie. Dzięki temu ruchowi kibice, którzy najszybciej zdecydują się na zakup koszulki, zapłacą za nią o 100 zł mniej. Przy zakupie wystarczy jedynie pokazać aplikację Superbetu. Łatwo policzyć, że łączna kwota wsparcia wyniesie blisko 200 000 zł.
Jako że Sueprbet znany jest z działań aktywizacyjnych, możemy się spodziewać, że nie będzie to ostatnie tego typu posunięcie.
– Nie chcemy być „martwym” bukmacherem, który jedyne co robi, to prezentuje swój brand na stadionach klubów. Mierzymy w aktywizację, chcemy dawać emocje, dawać radość. Dlatego tak ważny jest dla nas dobór partnerów, z którymi współpracujemy – powiedział iGaming Polska, Bartosz Malaka, Head of Marketing – Sponsoring & Partnerships w Superbet.
Słowa współpraca i partnerstwo padały podczas konferencji niezwykle często. Obie strony dały do zrozumienia, że aktywność zarówno Superbetu, jak i całej społeczności GieKSy są tutaj kluczowymi elementami. Bukmacher dał przy tym ponownie przejaw swojego elastycznego podejścia do współpracy z klubami.
– Nasza strategia zakłada dostosowanie naszego logotypu do koszulki klubu, z którym współpracujemy. Pokazaliśmy to już w Zabrzu czy w Poznaniu, a teraz widać to także w Katowicach – dodaje Malaka.
Sponsoringowa ofensywa Superbetu
Podpisanie rekordowej dla klubu umowy z GKS-em Katowice, to tylko część dynamicznej ekspansji Superbetu w świat sponsoringu sportowego. Przypomnijmy bowiem, że tylko w lipcu bukmacher przedłużył i rozszerzył niedawno umowę sponsorską z Górnikiem Zabrze, został oficjalnym sponsorem Wisły Kraków, a do układanki dołącza teraz także GKS Katowice.
– Przykładamy dużą wagę do tego w jaki sposób wybieramy naszych partnerów sponsoringowych. Wybór GKS-u nie jest więc dziełem przypadku, a a bardzo świadoma decyzja. Wybieramy kluby, wokół których dużo się dzieje i które posiadają dużą bazę zaangażowanych kibiców – mówi iGaming Polska Łukasz Seweryniak i dodaje: – Nie ma co ukrywać, że przed startem obecnego sezonu chcieliśmy ruszyć z ofensywą w obszarze sponsoringu klubów piłkarskich. Stąd podpisanie nowej umowy z Górnikiem Zabrze, dzięki której będziemy widoczni na froncie koszulki, zaangażowanie zupełnie nowej społeczności Wisły Kraków, a teraz także współpraca z GKS-em.
Sponsoringową ofensywę Superbetu ocenił też dla iGaming Polska ambasador firmy Mateusz Borek: – Sądzę, że Superbet naprawdę dobrze kombinuje angażując się we współpracę z klubami dysponującymi tak pokaźną społecznością kibicowską.
Poprzez umowę z katowickim klubem Superbet umacnia także swoją pozycję na Śląsku i rośnie w siłę w obszarze, w którym funkcjonuje wiele klubów z bogatą historią i zaangażowaną bazą kibiców.
– Historia pokazuje, że Śląsk jest dla bukmacherów niezwykle atrakcyjnym regionem. Widzimy skąd są nasi klienci i w jakim stopniu są oni zaangażowani. Śląsk jest tutaj w ścisłej czołówce – kwituje Łukasz Seweryniak.
Polecane
Komentarze
Sueprbet jest z Katowic, w sensie ze slaska? Bo duzo tych klubow wzieli, plus wiselka blisko
Dużo bukmacherów ma biura w Katowicach, ale ogólnie oni to chyba działaja w Warszawie.
Zajebiście, z tego co piszą ludzie na X, podobno duza kasa dla nas z tego dila