Superbet oficjalnym partnerem Meczyki

Autor: Tomasz Jagodziński

Data publikacji: 03.01.2025 Ostatnia aktualizacja: 03.01.2025 10:30

Superbet został oficjalnym partnerem kanału Meczyki.pl. Współpraca, która rozpoczęła się wraz z początkiem 2025 roku, ma zaowocować dedykowanymi formatami wideo, konkursami i ofertami dla fanów sportu.

Naturalne rozwinięcie współpracy

Sponsoring kanału Meczyki.pl jest kontynuacją współpracy afiliacyjnej, która trwa już od kilku lat. Teraz obie strony zdecydowały się na rozszerzenie działań, włączając logo Superbet do swoich transmisji na oraz przygotowując aktywności skierowane do widzów kanału.

Bacznie przyglądamy się rynkowi mediów sportowych w Polsce i nie da się ukryć, że Meczyki są jedną z najbardziej dynamicznie rozwijających się redakcji w naszym kraju. Dzięki innowacyjnemu podejściu i ciężkiej pracy wywalczyli sobie ugruntowaną pozycję na rynku i widzimy w nich zapał i chęć, by iść dalej. I w tym przypominają nam Superbet. My też musieliśmy wejść na, wydawałoby się, ułożony rynek i zdobyć na nim miejsce. I w jednym, i w drugim przypadku udało się ten zastany porządek wywrócić, przyciągając fanów sportu do siebie. Dlatego jesteśmy przekonani, że nasza współpraca nakręci oba zespoły do lepszej pracy i przyniesie korzyści zarówno dla Superbet, jak i dla Meczyków – powiedział Łukasz Seweryniak, General Manager Superbet Polska.

Wspólny rozwój i ambicje

Współpraca jest wynikiem podobnego tempa rozwoju obu marek, które łączy chęć realizacji innowacyjnych projektów. Obie strony twierdzą zgodnie, że taka kolaboracja to dla nich naturalny ruch.

Kanał YouTube Meczyków rozwija się i rośnie w dynamicznym tempie, tak także postrzegamy Superbet, który świetnie sobie radzi na bardzo konkurencyjnym rynku bukmacherskim w Polsce. Obie marki znajdują się na etapie silnego wzrostu, co tworzy naturalne synergie i zapał do nieszablonowych działań. Niezmiernie cieszymy się, że możemy przedstawić Superbet jako partnera naszego kanału. Marka realizuje wiele projektów sponsoringowych i akcji specjalnych, dzięki którym widzowie Meczyków zyskają bardzo ciekawe aktywacje w naszych programach. To będzie SUPER rok!

– podkreślił Wiktor Wojtkowski, Head of Affiliate Marketing w Meczyki.pl.

Konkursy i specjalne formaty

Efekty partnerstwa będą widoczne nie tylko w transmisjach na YouTube, ale także w mediach społecznościowych redakcji. Widzowie będą mogli liczyć na dedykowane konkursy, oferty oraz specjalne nowe formaty wideo, które będą tworzone specjalnie na potrzebny współpracy.

Nie możemy jeszcze zdradzić szczegółów, ale szykujemy kilka naprawdę fajnych i interesujących rzeczy. Jeśli ktoś obserwuje sposób, w jaki działamy, wie, że zrobimy wszystko, by fani sportu otrzymali dzięki tej współpracy wartość dodaną – zapowiedział Łukasz Seweryniak.

 

Komentarze

Miron

I czy wy sie tak eskcytujecie, to wasze pieniadze ze tak was boli? Kazda firma musi isc w duze projekty jak chce zeby bylo o nich glosno.

0
0
Dejwiś

Przeciez wyswietlenia tych meczykow tez sa daremne

1
0
Greg

Grę bez podatku niech robią a nie jakieś sponsoringi hipokrytów i plagiatowców…

3
0
Oskar

Ja czasami mam wrażenie że te fimy mają budżet i muszą go wydać, nawet jak nie ma na co. Bo jaki jest sens sponsorować się przy kanale, gdzie jak ktoś gra w zakłady to i tak zna tego superbeta, co oni dzięki temu osiągną w tym moemnecie w którym są? Cała ta kasa na te Meczyki, Kanały Sportowe zdecydowanie lepiej byłaby wydana, gdyby poszli w promocje dla graczy któych ma przykładowo sts czy betclic… No ale to dużo trudniejsze, łatwiej wywalić 2 miliony na Meczyki, dwa na Kanał Sportowy i Bóg wie jeszcze co i ile na kogo…

4
0
Turi

No Ameryki nie odkryłeś, że tak to właśnie wygląda XD

2
0
Baron

Meczyki i ciężka praca? Raczej piracka domena i pojscie na skroty.

3
0

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *