Superbet rezygnuje z „sektorówki” i zwalnia miejsca na mecz Lech – Cracovia!
Lech Poznań poinformował, że ich Sponsor Strategiczny, Superbet, zrezygnował z reklamy na sektorze stadionu podczas meczu z Cracovią. Dzięki temu do sprzedaży trafiła dodatkowa pula biletów.

#CzteryDychyLecha
Lech Poznań już w niedzielę, 28 kwietnia o godzinie 15:30 na stadionie przy ulicy Bułgarskiej zmierzy się z Cracovią. W ramach akcji #CzteryDychyLecha klub ma ambitny cel — zgromadzenie na trybunach 40 000 widzów, co byłoby rekordem frekwencji w bieżącym sezonie. Podczas tego spotkania odbędzie się również 19. edycja akcji klubu „Kibicuj z Klasą”.
Klub uzyskał dodatkowe miejsca dla kibiców na stadionie dzięki współpracy z głównym sponsorem, firmą bukmacherską Superbet. Bukmacher postanowił usunąć swoją wielkopowierzchniową reklamę z IV trybuny, co umożliwiło dodanie dodatkowych miejsc do sprzedaży.
– Dla nas takie działanie jest naturalne i oczywiste. Wiemy jak ważny dla Lecha jest najbliższy mecz, dlatego chcemy by piłkarze mieli jak największe wsparcie z trybun. Nie wyobrażamy sobie ograniczenia widowni na meczu przez naszą reklamę – powiedział nam Head of Marketing – Sponsoring & Partnerships w Superbet, Bartosz Malaka.
Przypomnijmy, że na tzw. sektorówce jest główne hasło współpracy bukmachera i Lecha – RAZEM. Jednocześnie znajduje się tam kod promocyjny, dzięki któremu kibice mogą wesprzeć klubową akademię, gdyż 10% ich pierwszej wpłaty jest przekazywane właśnie na rzecz akademii. Co więcej 1% rocznego zysku z tych kont także trafia na konto akademii.
Sponsor Strategiczny
Współpraca Superbetu z ośmiokrotnym Mistrzem Polski i pięciokrotnym zdobywcą Pucharu Polski rozpoczęła się 1 lipca 2023 i będzie trwać przynajmniej przez 3 lata.
Umowa, jako pierwsza w Polsce zakłada nie tylko standardową promocję marki m.in. ekspozycję na froncie koszulki pierwszej drużyny, ale także wiele niespotykanych dotychczas rozwiązań. Superbet zaproponował klubowi mechanizmy pozwalające kibicom razem z ich nowym sponsorem wspierać Klub i jego przyszłość, czyli Akademię Lecha Poznań.
Klub i bukmacherem już w tym roku zdecydowali się na organizację wielu ciekawych i nietypowych akcji, jak choćby lekcja historii zamiast reklam w trakcie meczu Lech Poznań – Piast Gliwice. Więcej o tym wydarzeniu pisaliśmy w grudniu ubiegłego roku.
Polecane
Komentarze
Betclic ostatnio rozdawał bilety na kolejny mecz Widzewa, może tutaj Superbet coś podobnego zrobi kiedys?
Mnie to naprawdę dziwi, że są sponsorzy którzy nie chcą tego zrobić czasami, przecież to strzał w stopę. Tutaj oczywiście zawsze wzrocowo robi Superak
Te bilety są już w sprzedaży, czy jak to będzie wyglądało?
Brawo Superbet, kolejna świetna decyzja, miła odmiana po rządach stsu