Superbet rezygnuje z „sektorówki” i zwalnia miejsca na mecz Lech – Cracovia!

Autor: Kajetan Sawicz

Data publikacji: 25.04.2024 Ostatnia aktualizacja: 08.05.2024 11:35

Lech Poznań poinformował, że ich Sponsor Strategiczny, Superbet, zrezygnował z reklamy na sektorze stadionu podczas meczu z Cracovią. Dzięki temu do sprzedaży trafiła dodatkowa pula biletów.

#CzteryDychyLecha

Lech Poznań już w niedzielę, 28 kwietnia o godzinie 15:30 na stadionie przy ulicy Bułgarskiej zmierzy się z Cracovią. W ramach akcji #CzteryDychyLecha klub ma ambitny cel — zgromadzenie na trybunach 40 000 widzów, co byłoby rekordem frekwencji w bieżącym sezonie. Podczas tego spotkania odbędzie się również 19. edycja akcji klubu „Kibicuj z Klasą”.

Klub uzyskał dodatkowe miejsca dla kibiców na stadionie dzięki współpracy z głównym sponsorem, firmą bukmacherską Superbet. Bukmacher postanowił usunąć swoją wielkopowierzchniową reklamę z IV trybuny, co umożliwiło dodanie dodatkowych miejsc do sprzedaży.

Dla nas takie działanie jest naturalne i oczywiste. Wiemy jak ważny dla Lecha jest najbliższy mecz, dlatego chcemy by piłkarze mieli jak największe wsparcie z trybun. Nie wyobrażamy sobie ograniczenia widowni na meczu przez naszą reklamę – powiedział nam Head of Marketing – Sponsoring & Partnerships w Superbet, Bartosz Malaka.

Przypomnijmy, że na tzw. sektorówce jest główne hasło współpracy bukmachera i Lecha – RAZEM. Jednocześnie znajduje się tam kod promocyjny, dzięki któremu kibice mogą wesprzeć klubową akademię, gdyż 10% ich pierwszej wpłaty jest przekazywane właśnie na rzecz akademii. Co więcej 1% rocznego zysku z tych kont także trafia na konto akademii.

Sponsor Strategiczny

Współpraca Superbetu z ośmiokrotnym Mistrzem Polski i pięciokrotnym zdobywcą Pucharu Polski rozpoczęła się 1 lipca 2023 i będzie trwać przynajmniej przez 3 lata.

Umowa, jako pierwsza w Polsce zakłada nie tylko standardową promocję marki m.in. ekspozycję na froncie koszulki pierwszej drużyny, ale także wiele niespotykanych dotychczas rozwiązań. Superbet zaproponował klubowi mechanizmy pozwalające kibicom razem z ich nowym sponsorem wspierać Klub i jego przyszłość, czyli Akademię Lecha Poznań.

Klub i bukmacherem już w tym roku zdecydowali się na organizację wielu ciekawych i nietypowych akcji, jak choćby lekcja historii zamiast reklam w trakcie meczu Lech Poznań – Piast Gliwice. Więcej o tym wydarzeniu pisaliśmy w grudniu ubiegłego roku.

Komentarze

Wojtek z Zielonych

Betclic ostatnio rozdawał bilety na kolejny mecz Widzewa, może tutaj Superbet coś podobnego zrobi kiedys?

1
0
Dejwiś92

Mnie to naprawdę dziwi, że są sponsorzy którzy nie chcą tego zrobić czasami, przecież to strzał w stopę. Tutaj oczywiście zawsze wzrocowo robi Superak

1
0
Tomanek

Te bilety są już w sprzedaży, czy jak to będzie wyglądało?

0
0
Kolejorz

Brawo Superbet, kolejna świetna decyzja, miła odmiana po rządach stsu

2
0

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *