Superbet rusza z nową kampanią reklamową. Bukmacher stawia na lokalny futbol [WIDEO]

Autor: Adam Dworak

Data publikacji: 18.10.2024

Superbet zbudował oryginalną kampanię wokół obstawiania rozgrywek piłkarskich w niższych ligach w Polsce. W spocie wystąpili Jerzy Dudek i Sławomir Peszko. Nie zabrakło również… sterowca.

Nowy spot od Superbet

Nowy spot to historia dwóch ambasadorów Superbet – Jerzego Dudka i Sławomira Peszki – którzy wspólnie lądują na trybunach w… Kraśniku.

Tam delektują się futbolem najbliższym sercu kibica, tym lokalnym, gdzie fani mogą dopingować „chłopaków z sąsiedztwa”.

Korzystając z szerokiej oferty zakładów na niższe ligi, mogą skutecznie obstawiać mecz na żywo w Superbet, korzystając ze swoich obserwacji.

Klimatyczny klip realizowany przez agencję Key Story był kręcony na stadionie – i przy dużym wsparciu – czwartoligowej Stali Kraśnik, a dialogi ambasadorów do złudzenia przypominają te, jakie wielu kibiców, właściwie na każdym małym stadionie w naszym kraju, toczy regularnie przy okazji każdego spotkania.

Już niebawem w ramach kampanii Superregio ukaże się również drugi spot, w którym do duetu ambasadorów dołączy Mateusz Borek.

W Superbet jesteśmy przede wszystkim fanami sportu i emocji, a te z znajdujemy nie tylko na wielkich stadionach, ale też na tych mniejszych, gdzie w gronie najbliższych znajomych możemy oglądać w akcji kolegów z osiedla czy znajomych ze szkoły. To dlatego pojawiamy się nie tylko na stadionach takich jak legendarna Maracana, ale też dbamy o lokalny, polski futbol w ramach Superregio. Chcemy być jeszcze bliżej naszych klientów i dać im możliwość obstawiania tego, co jest im naprawdę bliskie. O tym właśnie opowiada nasza najnowsza kampania, przeznaczona do kanałów digital i social media – mówi Katarzyna Gawlik, dyrektorka marketingu w Superbet Polska.

„Myśl globalnie, działaj lokalnie”

Marka Superbet od lat nie zapomina o zasadzie „myśl globalnie, działaj lokalnie”, budując sieć kilkudziesięciu klubów partnerskich z niższych lig w ramach programu Superregio.

Kluczową częścią projektu jest też zapewnienie graczom najlepszej oferty zakładów na III oraz IV ligę.

U tego bukmachera mogą obstawiać mecze nie tylko przed ich rozpoczęciem, ale też na żywo, dodając jeszcze więcej emocji do swoich wizyt na lokalnych stadionach.

W naszym portfolio sponsoringowym nie brakuje wielkich marek, jak Lech Poznań, Górnik Zabrze, GKS Katowice czy Wisła Kraków, jesteśmy również dumnym sponsorem reprezentacji Polski w skokach narciarskich, ale patrzymy nie tylko na te największe stadiony i najpopularniejsze dyscypliny sportu. To dzięki marce Superbet fani mogą cieszyć się największymi w regionie turniejami w dart czy szachy, a za sprawą Superregio jesteśmy obecni wszędzie tam, gdzie serca sympatyków lokalnego futbolu biją mocniej. Dlatego też w najnowszej kampanii postanowiliśmy skupić się właśnie na naszej ofercie, bezapelacyjnie najlepszej na rynku, na rozgrywki III oraz IV ligi piłkarskiej. Dzięki naszym ambasadorom, którzy w naturalny sposób łączą doświadczenie z największych sportowych aren z pasją i miłością do lokalnego futbolu, jeszcze lepiej możemy połączyć naszą markę z kibicami – podkreśla Bartosz Malaka, Head of Marketing & Sponsoring w Superbet Polska i dodaje:

Stadiony lokalnych klubów to miejsce spotkań kibiców, którzy znają się od lat i przez długi czas, często siedząc niezmiennie na tym samym miejscu, wspierają swój zespół. Wiedzą o nim praktycznie wszystko, są wyposażeni w informacje, których pozazdrościłby im niejeden skaut, dlatego dajemy im możliwość dołożenia dodatkowej dawki emocji i postawienia na swój klub.

Specjaliści zajęli się przygotowaniem kampanii

Po stronie Superbet za przygotowanie kampanii odpowiadała Katarzyna Gawlik, Bartosz Malaka oraz Paweł Kozioł, Senior Marketing Specialist.

Po stronie Key Story w projekt zaangażowani byli: Mateusz Pleskacz (scenariusz i reżyseria), Jan Rajpolt (produkcja), Dawid Gut (DOP), Aleksandra Kalinowska (Postproduction Manager) oraz Jacek Nastał (Art Director / compositing).

W planach kolejne aktywacje

Superbet wystartował z kampanią już teraz, w drugiej części rundy jesiennej, planując mocny relaunch na wiosnę.

Wówczas, po wznowieniu piłkarskich rozgrywkach w niższych ligach po zimowej przerwie, planowane są liczne dodatkowe aktywacje na boiskach III i IV ligi w ramach projektu Superregio.

Komentarze

Admin

Na jakiej podstawie jest to najlepsza oferta? Bo sami tak stwierdzili?

0
0
kaczorex

no raczej najlepsza – mają wszystkie ligi, najwięcej live i do tego wczoraj nawet superprzewaga byla na 4 lidze

2
1
KarolS

pewnie dlatego, że konkurencja od nich kopiuje oferte jak leci. chyba mają jakiś zespół, który tylko tym się zajmuje

3
1
Tomek

z tego co wiem to oni mają specjalny dział zajmujący się tymi ligami, więc faktycznie mają najlepszą

3
1
Adminek

nie rozumiecie, to jest samozwańcze „najlepsza oferta”. Nie ma źródła, nie ma podstawy, nie ma badań itd. Betclic powie „nasza oferta jest najlepsza” i tak sobie każdy może pisać co chce… a w zasadzie nie może bo to niezgodne z prawem tam sobie mówić że mamy coś najlepszego, bez podania źródła tego stwierdzenia 🙂

0
0
m.

W Superbecie tak jak lokalny futbol jest wspierany, tak przydałoby się też równouprawnienie i superprzewaga w meczach kobiet – w lidze mistrzów i meczach reprezentacji.

0
0
bazyl

Nawet fajna reklama, ale czemu te buki nie biorą do reklam zwykłych ludzi, graczy jakiś, nie wiem konkurs mozna zrobic, zeby ktos został aktorem. To nawet o kase nie chodzi, ale ktoś miałby przygodę.

3
0
klaun

fajna reklama i ciekawy produkt, natomiast faktycznie mogliby wpuścić jakieś nowe twarze (aczkolwiek i tak wolę Peszko i Dudka od Pudziana co kibiców robi w wała)

1
0
Adam

Peszko jest zajbiesty i to serio mówię, Dudek widac na siłe 😉

1
0
Koń Rafał

Dudek to w Superbecie jest chyba juz 100 lat, a chłop pewnie nigdy nawet kuponu nie postawił 😀

0
0
Oskar

Nudy, każdy spot bukmachera jest identyczny, ja nie wiem oni korzystaja zawsze z tej samej agencji reklamy?

0
0
Turi

Jaki ma sens dawania jakieś 4 ligi na live, przecież to aż prosi się żeby kręcili tam lody?

2
0
Maślan

a jaki ma sens twoje debilne pytanie? Przeciez na bank sa limity na to stawki…

1
0
Paweł

Co więcej reklamuje to gość który jest trenerem w niższych ligach 🤦

0
0

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *