Superbet rusza z nową kampanią reklamową. Bukmacher stawia na lokalny futbol [WIDEO]
Superbet zbudował oryginalną kampanię wokół obstawiania rozgrywek piłkarskich w niższych ligach w Polsce. W spocie wystąpili Jerzy Dudek i Sławomir Peszko. Nie zabrakło również… sterowca.

Nowy spot od Superbet
Nowy spot to historia dwóch ambasadorów Superbet – Jerzego Dudka i Sławomira Peszki – którzy wspólnie lądują na trybunach w… Kraśniku.
Tam delektują się futbolem najbliższym sercu kibica, tym lokalnym, gdzie fani mogą dopingować „chłopaków z sąsiedztwa”.
Korzystając z szerokiej oferty zakładów na niższe ligi, mogą skutecznie obstawiać mecz na żywo w Superbet, korzystając ze swoich obserwacji.
Klimatyczny klip realizowany przez agencję Key Story był kręcony na stadionie – i przy dużym wsparciu – czwartoligowej Stali Kraśnik, a dialogi ambasadorów do złudzenia przypominają te, jakie wielu kibiców, właściwie na każdym małym stadionie w naszym kraju, toczy regularnie przy okazji każdego spotkania.
Już niebawem w ramach kampanii Superregio ukaże się również drugi spot, w którym do duetu ambasadorów dołączy Mateusz Borek.
– W Superbet jesteśmy przede wszystkim fanami sportu i emocji, a te z znajdujemy nie tylko na wielkich stadionach, ale też na tych mniejszych, gdzie w gronie najbliższych znajomych możemy oglądać w akcji kolegów z osiedla czy znajomych ze szkoły. To dlatego pojawiamy się nie tylko na stadionach takich jak legendarna Maracana, ale też dbamy o lokalny, polski futbol w ramach Superregio. Chcemy być jeszcze bliżej naszych klientów i dać im możliwość obstawiania tego, co jest im naprawdę bliskie. O tym właśnie opowiada nasza najnowsza kampania, przeznaczona do kanałów digital i social media – mówi Katarzyna Gawlik, dyrektorka marketingu w Superbet Polska.
„Myśl globalnie, działaj lokalnie”
Marka Superbet od lat nie zapomina o zasadzie „myśl globalnie, działaj lokalnie”, budując sieć kilkudziesięciu klubów partnerskich z niższych lig w ramach programu Superregio.
Kluczową częścią projektu jest też zapewnienie graczom najlepszej oferty zakładów na III oraz IV ligę.
U tego bukmachera mogą obstawiać mecze nie tylko przed ich rozpoczęciem, ale też na żywo, dodając jeszcze więcej emocji do swoich wizyt na lokalnych stadionach.
– W naszym portfolio sponsoringowym nie brakuje wielkich marek, jak Lech Poznań, Górnik Zabrze, GKS Katowice czy Wisła Kraków, jesteśmy również dumnym sponsorem reprezentacji Polski w skokach narciarskich, ale patrzymy nie tylko na te największe stadiony i najpopularniejsze dyscypliny sportu. To dzięki marce Superbet fani mogą cieszyć się największymi w regionie turniejami w dart czy szachy, a za sprawą Superregio jesteśmy obecni wszędzie tam, gdzie serca sympatyków lokalnego futbolu biją mocniej. Dlatego też w najnowszej kampanii postanowiliśmy skupić się właśnie na naszej ofercie, bezapelacyjnie najlepszej na rynku, na rozgrywki III oraz IV ligi piłkarskiej. Dzięki naszym ambasadorom, którzy w naturalny sposób łączą doświadczenie z największych sportowych aren z pasją i miłością do lokalnego futbolu, jeszcze lepiej możemy połączyć naszą markę z kibicami – podkreśla Bartosz Malaka, Head of Marketing & Sponsoring w Superbet Polska i dodaje:
– Stadiony lokalnych klubów to miejsce spotkań kibiców, którzy znają się od lat i przez długi czas, często siedząc niezmiennie na tym samym miejscu, wspierają swój zespół. Wiedzą o nim praktycznie wszystko, są wyposażeni w informacje, których pozazdrościłby im niejeden skaut, dlatego dajemy im możliwość dołożenia dodatkowej dawki emocji i postawienia na swój klub.
Specjaliści zajęli się przygotowaniem kampanii
Po stronie Superbet za przygotowanie kampanii odpowiadała Katarzyna Gawlik, Bartosz Malaka oraz Paweł Kozioł, Senior Marketing Specialist.
Po stronie Key Story w projekt zaangażowani byli: Mateusz Pleskacz (scenariusz i reżyseria), Jan Rajpolt (produkcja), Dawid Gut (DOP), Aleksandra Kalinowska (Postproduction Manager) oraz Jacek Nastał (Art Director / compositing).
W planach kolejne aktywacje
Superbet wystartował z kampanią już teraz, w drugiej części rundy jesiennej, planując mocny relaunch na wiosnę.
Wówczas, po wznowieniu piłkarskich rozgrywkach w niższych ligach po zimowej przerwie, planowane są liczne dodatkowe aktywacje na boiskach III i IV ligi w ramach projektu Superregio.
Polecane
Komentarze
Na jakiej podstawie jest to najlepsza oferta? Bo sami tak stwierdzili?
no raczej najlepsza – mają wszystkie ligi, najwięcej live i do tego wczoraj nawet superprzewaga byla na 4 lidze
pewnie dlatego, że konkurencja od nich kopiuje oferte jak leci. chyba mają jakiś zespół, który tylko tym się zajmuje
z tego co wiem to oni mają specjalny dział zajmujący się tymi ligami, więc faktycznie mają najlepszą
nie rozumiecie, to jest samozwańcze „najlepsza oferta”. Nie ma źródła, nie ma podstawy, nie ma badań itd. Betclic powie „nasza oferta jest najlepsza” i tak sobie każdy może pisać co chce… a w zasadzie nie może bo to niezgodne z prawem tam sobie mówić że mamy coś najlepszego, bez podania źródła tego stwierdzenia 🙂
W Superbecie tak jak lokalny futbol jest wspierany, tak przydałoby się też równouprawnienie i superprzewaga w meczach kobiet – w lidze mistrzów i meczach reprezentacji.
Nawet fajna reklama, ale czemu te buki nie biorą do reklam zwykłych ludzi, graczy jakiś, nie wiem konkurs mozna zrobic, zeby ktos został aktorem. To nawet o kase nie chodzi, ale ktoś miałby przygodę.
fajna reklama i ciekawy produkt, natomiast faktycznie mogliby wpuścić jakieś nowe twarze (aczkolwiek i tak wolę Peszko i Dudka od Pudziana co kibiców robi w wała)
Peszko jest zajbiesty i to serio mówię, Dudek widac na siłe 😉
Dudek to w Superbecie jest chyba juz 100 lat, a chłop pewnie nigdy nawet kuponu nie postawił 😀
Nudy, każdy spot bukmachera jest identyczny, ja nie wiem oni korzystaja zawsze z tej samej agencji reklamy?
Jaki ma sens dawania jakieś 4 ligi na live, przecież to aż prosi się żeby kręcili tam lody?
a jaki ma sens twoje debilne pytanie? Przeciez na bank sa limity na to stawki…
Co więcej reklamuje to gość który jest trenerem w niższych ligach 🤦