Superbet rusza z nową kampanią reklamową
Superbet uruchomił nową kampanię marketingową pod hasłem „Jednym słowem: Super”. Celem jest podkreślenie emocji towarzyszących sportowi oraz jeszcze mocniejsze zakorzenienie marki w świadomości kibiców. Nowa strategia komunikacyjna ma trafić do różnych grup odbiorców – zarówno do młodszych fanów sportu, jak i bardziej doświadczonych kibiców.

Oparcie kampanii na badaniach klientów
Koncept kreatywny oparto na badaniach przeprowadzonych wśród klientów, w tym przedstawicieli pokolenia Z. Marka podkreśla, że kluczowe było dostosowanie komunikacji do rzeczywistych oczekiwań odbiorców.
Jak wyjaśnia Katarzyna Gawlik, Marketing Director Superbet Polska, kampania ma trafić do różnych grup odbiorców: – Szukaliśmy świeżego pomysłu, który pozwoli nam spiąć działania we wszystkich kanałach i skuteczniej dotrzeć do młodszych grup odbiorców, ale jednocześnie – poprzez naszych ambasadorów i szczyptę humoru – będzie również atrakcyjny dla bardziej doświadczonych kibiców.
– Nie chcemy robić produktu oderwanego od klienta. Klient jest naszą obsesją, wsłuchujemy się w jego głos i chcemy jak najlepiej odpowiadać na jego potrzeby – dodaje Gawlik.
Spot reklamowy i ambasadorzy marki
Głównym elementem kampanii jest spot reklamowy ukazujący sportowe emocje – zarówno euforię, jak i rozczarowanie. W reklamie pojawiają się ambasadorzy marki: Mateusz Borek, Jerzy Dudek i Sławomir Peszko, których obecność, jak podkreślają badania, stała się już wyróżnikiem komunikacji Superbet.
W spocie wykorzystano również bramkę Adriana Błąda, uznaną za najładniejszy gol rundy jesiennej Ekstraklasy.
Superbet umacnia swoją pozycję w sponsoringu sportowym
Superbet aktywnie angażuje się w sponsoring polskiej piłki nożnej. Marka jako jedyna w historii pojawia się jednocześnie na koszulkach trzech klubów Ekstraklasy.
– To bezprecedensowa sytuacja, nigdy wcześniej żaden sponsor nie był obecny na frontach trzech ekstraklasowych koszulek. Jesteśmy z tego dumni i chcieliśmy to także zaznaczyć w naszym spocie – mówi Bartosz Malaka, Head of Marketing & Sponsorship w Superbet Polska.
Firma organizuje także szereg aktywacji dla kibiców, podkreślając, że mecze mają być czymś więcej niż tylko sportowym wydarzeniem.
– W każdym z klubów staramy się przeprowadzać szereg aktywacji, które sprawią, że wyjście na stadion będzie przeżyciem, które po powrocie do domu fani opiszą jednym słowem: SUPER – dodaje Malaka.
Promocja produktów i oferty bukmacherskiej
Oprócz budowania wizerunku marki, kampania obejmuje również promocję produktów Superbet. Firma stawia na rozwiązania, które mają zwiększyć emocje związane z obstawianiem zakładów.
– Jednym słowem: Super to nie tylko hasło kampanii. To koncept, który pozwala nam szeroko eksplorować spektrum emocji towarzyszących fanom sportu, a jednocześnie efektownie komunikować naszą ofertę produktową – podkreśla Malaka.
Superbet promuje m.in. Superprzewagę, która pozwala na wcześniejsze rozliczenie kuponu jako wygranego, superboosty zwiększające kursy na wybrane wydarzenia, betbuilder umożliwiający łączenie różnych zdarzeń w jednym zakładzie, a także superbonus, który zwiększa wygrane na kuponie nawet do 100%.
Plany na przyszłość
Superbet zapowiada kontynuację działań marketingowych w 2025 roku.
– Mamy świetny, pełen energii i kreatywności zespół, który stale się rozwija. Kolejne sukcesy tylko nas napędzają do dalszej pracy i podnoszenia poprzeczki. Start tej kampanii to dopiero początek, a przed nami jeszcze wiele ekscytujących działań – podsumowuje Katarzyna Gawlik.
Marka planuje dalsze działania brandingowe, które mają jeszcze mocniej podkreślić jej obecność w świecie sportu i zakładów bukmacherskich.
Link do nowego spotu można znaleźć tutaj.
Polecane
Komentarze
Borka to już krytykują za wszystko, cokolwiek nie powie, cokolwiek nie zrobi. Sam spot fajny i dobrze wykorzystane współprace, a nie jakieś z dupy gówna że Pudzian walczy ze sztuczną inteligencją
Poprzednia na euro dużo lepsza, bo chociaż zabawna z taxi, a tutaj na jedno kopyto jak u każdego bukmachera
a dla mnie spoko, mozna mowic rozne rzeczy o Borku ale jesli chodzi o przekaz emocji to jest top gość i te reklamy superaka zapadają w pamiec od kiedy w nich bierze udział
„Szukaliśmy świeżego pomysłu” – to coś Wam nie wyszło… tragiczne.