Superbet wchodzi w świat freak fightów. Bukmacher nowym sponsorem federacji FAME

Autor: Sebastian Warowny

Data publikacji: 30.10.2025 Ostatnia aktualizacja: 30.10.2025 14:28

Superbet został oficjalnym partnerem federacji FAME. Współpraca obejmie galę FAME 28, która odbędzie się 22 listopada 2025 roku, a także kolejne wydarzenia federacji zaplanowane na przyszły rok. Bukmacher szykuje wiele atrakcji dla fanów mieszanych sztuk walki w wykonaniu znanych postaci.

Superbet partnerem FAME

Dla marki Superbet to kolejny krok w kierunku dalszego rozwoju oferty i odpowiedź na potrzeby graczy. Firma cały czas poszukuje sposobów, by zapewniać użytkownikom coraz szerszy wybór oferty i jeszcze więcej emocji.

Gracz jest dla nas zawsze na pierwszym miejscu. Od dłuższego czasu otrzymywaliśmy od fanów FAME pytania o możliwość obstawiania ich ulubionych walk w naszej aplikacji. Ta współpraca to naturalny krok naprzód: sposób, by wyjść naprzeciw oczekiwaniom graczy i pozwolić im przeżywać sportowe emocje w miejscu, które znają i lubią. FAME przyciąga przed ekrany setki tysięcy widzów, a my chcemy, by mogli przeżywać te wydarzenia razem z nami – mówi Łukasz Seweryniak, General Manager Superbet Polska.

Superbet wprowadzi pełną ofertę zakładów na galę FAME 28, a także zadba o najwyższą jakość doświadczenia gracza – zarówno w aplikacji mobilnej, jak i na stronie www.

W centrum wszystkiego, co robimy, stoi doświadczenie klienta. Superbet to marka, którą gracze nie tylko w Polsce, ale też Brazylii, Belgii czy Rumunii cenią za przejrzystość, atrakcyjne kursy, najlepsze promocje i nowatorskie rozwiązania, takie jak Superprzewaga, Superbonus, Superboosty czy darmowe gry free-to-play. Wszystkie te promocje pozwalają graczom wygrywać więcej i częściej! Stawiamy na zabawę, emocje i najwyższe standardy, dlatego wiemy, że fani FAME szybko poczują, że są u siebie – dodaje Seweryniak.

Przedstawiciele federacji FAME również podkreślają wagę nowej współpracy:

Biznes nieustannie się rozwija, a my wybieramy partnerów, którzy myślą o jakości tak samo jak my. Dlatego z satysfakcją rozpoczynamy współpracę, dzięki której kibice FAME doświadczą jeszcze większych emocji i zaangażowania nie tylko w oktagonie

– mówi Krzysztof Rozpara, współwłaściciel federacji FAME.

Nowy kierunek w strategii Superbetu

Dzięki partnerstwu Superbet x FAME fani otrzymają dostęp do szerokiej gamy zakładów, oferty promocyjnej i analiz przygotowanych przez ekspertów.

Superbet od lat aktywnie wspiera polski sport w wielu dyscyplinach. Marka jest strategicznym partnerem między innymi Lecha Poznań, Jagiellonii Białystok, Górnika Zabrze, GKS Katowice, Arki Gdynia, Wisły Kraków oraz reprezentacji Polski w skokach narciarskich. Sponsoruje także turnieje Superbet Poland Darts Masters i Superbet Rapid & Blitz Poland w szachach, wspierając zarówno sport niszowy, jak i dyscypliny o globalnym prestiżu. Co warto podkreślić, marka Superbet od początku roku mocno stawia na budowanie rozpoznawalności u młodych dorosłych, angażując się między innymi w obecność podczas IEM oraz innych wydarzeń esportowych, jak również będąc sponsorem zasięgowych festiwali muzycznych.

Wejście w świat freak-fightów to dla Superbetu nowe środowisko i kolejny etap ekspansji sponsoringowej, który pozwoli dotrzeć do młodszych odbiorców w grupie wiekowej 18-24 lata. To również szansa na akwizycję nowych graczy poprzez aktywacje, promocje i ofertę zakładów specjalnych.

Koniec krótkiego epizodu Fortuny

Decyzja o zmianie sponsora to kolejny zwrot w serii błyskawicznych roszad między operatorami. Jeszcze w czerwcu 2025 roku FAME ogłosiło Fortunę jako swojego oficjalnego partnera, kończąc pięcioletni okres współpracy z Betcliciem. Niespełna pół roku później organizacja po raz kolejny zmienia bukmachera.

Gala FAME 27 Kingdom okazała się dla Fortuny wizerunkową katastrofą. W trakcie wydarzenia wielu graczy zgłaszało problemy z logowaniem i obstawianiem zakładów live. W skrajnych przypadkach użytkownicy zgłaszali, że z ich kont pobierało środki, a kupony nie były akceptowane.

Mimo że Fortuna przeprosiła i zaoferowała symboliczne freebety, sytuacja wywołała falę krytyki w mediach społecznościowych. Fani freak-fightów, dla których możliwość obstawiania live stanowi kluczowy element zabawy, zarzucali bukmacherowi brak profesjonalizmu i nieprzygotowanie do obsługi wydarzenia tej skali. Warto przy tym zaznaczyć, że był to pierwszy raz, gdy Fortuna oferowała kursy na galę FAME na wyłączność.

Do sprawy odniósł się Konrad Komarczuk, CEO Fortuny, który w wywiadzie dla iGaming Polska wyjaśnił kulisy awarii. Jak przyznał, problem nie wynikał z błędu po stronie bukmachera, lecz z zaniedbania dostawcy technologicznego.

Nasz dostawca zawiódł. Przy dużych wydarzeniach nasz system jest dostosowywany do spodziewanego ruchu. Nasz dostawca, którego nazwy nie będę wymieniał, został o wszystkim poinformowany, ale nie zwiększył przepustowości systemu. W efekcie ruch, jaki trafił na naszą stronę, po prostu ją przeciążył. Po prostu ktoś zapomniał to ustawić i to cały temat – powiedział Komarczuk.

Komentarze

Desmond

Wstyd takie coś sponsorować, dobrze że już tam nie gram.

2
0
oldgambler

Patologiczne wydarzenie dla widzów z IQ poniżej 80. Osoby znane z tego, że są znane ( głównie nastolatkom z TikToka ), naparzają się w klatce. Poziom sportowy równy walkom w kisielu w sanatorium. „Poważny” bukmacher dla zysku zrobi wszystko. Tylko, że osoby w wieku 18-24 raczej są dopiero na dorobku ( uczniowie, studenci ) i mogą postawić kwoty rzędu 2-10 zł. Takie wydarzenia, to Superbet powinien pokazywać swoim cyganom w Rumunii.

2
0
walczak

bardzo dobry ruch, fortuna jest za kiepska żeby to ogarnąć

3
1
Andrew 89

proponuje zmienic nazwe gali na Super Gówno

5
1
Boban

czy ktos to scierwo ejszcze oglada, po co wy ciagle piszecie o tych patusach?

9
1
Adrian

Ciekawy ruch na pewno zrobia w chuj rejestracji, urosnie marketshare, podgonia sobie betclica, ale czy o to chodzi w biznesie? No tutaj mam juz watpliwosci

7
0
Koń Rafał

Mocny fikołek z ich strony 😀

4
2
Robinho

i dobrze takie wydarzenie jest w stanie ogarnac betclic albo superbet, fortuna to dno

0
0
Oskar

Na ile gal będą? bo ostatnio co galę inny sponsor

0
0
Smerf

a to nie oni caly czas gadali ze tego nie zrobia bo to patologia? XD

8
0
Greg

Ciekawe czy dadza rade technologicznie

0
0

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *