Totalizator Sportowy promuje “Gierki” – dynamiczna kampania marki LOTTO

Autor: Mateusz Mazur

Data publikacji: 11.09.2024 Ostatnia aktualizacja: 11.09.2024 12:50

Totalizator Sportowy rozpoczął kolejną kampanię promującą jeden ze swoich najpopularniejszych produktów – Gierki.

Nowa kampania marki LOTTO

W tegorocznej kampanii szczególny nacisk położono na promowanie tytułów, które cieszą się największą popularnością wśród graczy, takich jak Skarby Safari, Koniczynki, Moc Czwórek oraz 50x Szczęśliwe Linie.

Spot reklamowy, pełen energii i dynamicznych rytmów, zachęca graczy do wykorzystywania krótkich chwil codziennych, takich jak spacer, gotowanie czy podróż taksówką, na granie i wygrywanie.

Kampania obejmuje działania online, w telewizji, radiu, na nośnikach zewnętrznych (OOH) oraz w punktach sprzedaży.

Z treścią spotu zapoznać można się klikając w link

Sukces „Gierek”

“Gierki”, to produkt eInstant, który Totalizator Sportowy wprowadził do swojej oferty pod koniec 2020 roku, we współpracy z International Game Technology (IGT).

Dziś wiemy już, że produkt wpasował się w gusta polskich graczy, którzy do maja 2024 roku wygrali w „Gierkach” przeszło miliard złotych.

Komentarze

Bogusław

To już promowanie twardego hazardu jest w Polsce dozwolone przez spółki skarbu państwa? Przecież te gierki, to produkt jak zdrapki ubrane w inne opakowanie. To jest niezgodne z ustawą

0
0
Waldek

te gierki to kasyno, niczym sie to nie rozni moim zdaniem

0
0

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *