Totalizator Sportowy z nagrodą Polish Project Excellence Award za wdrożenie Salesforce CRM i programu WinTo!

Autor: Sebastian Warowny

Data publikacji: 15.11.2024

Totalizator Sportowy zdobył prestiżową nagrodę Polish Project Excellence Award za projekt wdrożenia systemu Salesforce CRM oraz programu lojalnościowego WinTo! To wyróżnienie pokazuje, jak ważne są innowacyjne rozwiązania, które wspierają klientów LOTTO zarówno online, jak i w punktach stacjonarnych.

Totalizator sportowy wyróżniony prestiżową nagrodą

Polish Project Excellence Award to konkurs organizowany przez International Project Management Association Polska. Jego celem jest nagradzanie najlepszych projektów realizowanych w Polsce, z uwzględnieniem międzynarodowego modelu Project Excellence. Wyróżnienie przyznano Totalizatorowi Sportowemu za kompleksowe wdrożenie systemu Salesforce CRM oraz uruchomienie programu lojalnościowego WinTo!, które realnie poprawiły doświadczenia graczy.

Nagroda ta pokazuje także, jak wielką wagę przywiązujemy do satysfakcji i lojalności naszych klientów. Dzięki odpowiedniemu prowadzeniu projektu, nieustannemu wsparciu ze strony całej organizacji wdrożyliśmy rozwiązania, które realnie odpowiadają na potrzeby naszych graczy – przekazał w komunikacie w mediach społecznościowych Totalizator Sportowy.

Transformacja cyfrowa LOTTO

Od 2017 roku Totalizator Sportowy przechodzi proces cyfrowej transformacji, obejmujący rozwój omnikanałowego modelu sprzedaży. Wdrożenie systemu Salesforce CRM stanowi kolejny krok w kierunku zintegrowanej obsługi klientów, umożliwiając lepsze zarządzanie danymi oraz podnoszenie poziomu personalizacji usług.

Od początku uruchomienia naszych kanałów online najważniejszy jest głos naszych graczy. Poprzez wdrożenie nowych technologii CRM chcemy nie tylko kontynuować dynamiczną transformację cyfrową spółki, lecz także rozwijać relacje z naszymi klientami, cały czas biorąc pod uwagę ich oczekiwania – mówił Robert Leksiński, Dyrektor Departamentu Relacji z Klientami w Totalizatorze Sportowym.

Nowe narzędzia dostarczone przez Salesforce CRM oferują Totalizatorowi Sportowemu pełny widok na każdego klienta. Dzięki temu możliwe jest promowanie bezpiecznej i odpowiedzialnej gry oraz zapewnienie graczom spersonalizowanego doświadczenia. Wielokanałowe rozwiązania w ramach Salesforce Marketing Cloud pozwalają na płynne połączenie doświadczeń w przestrzeni online i offline.

WinTo! – program lojalnościowy na miarę cyfrowej epoki

Program lojalnościowy WinTo! to nowoczesne rozwiązanie, które już zdobyło uznanie ponad 120 tys. graczy korzystających z aplikacji mobilnej LOTTO. W prosty sposób umożliwia zbieranie punktów za każdą transakcję zarówno online, jak i w punktach naziemnych. Punkty można wymieniać na vouchery do zakładów gier liczbowych, bilety czy doładowania serwisów streamingowych.

Dzięki WinTo! aplikacja mobilna LOTTO stanie się nieodzownym elementem każdej wizyty w kolekturze. Już teraz widzimy, że gracze internetowi z entuzjazmem przyjęli nasz program lojalnościowy, dlatego dołożyliśmy wszelkich starań, by osoby grające w punktach sieci naziemnej również mogły jak najszybciej cieszyć się korzyściami płynącymi z grania i wygrywania w LOTTO – podkreśla Szymon Gawryszczak, Członek Zarządu Totalizatora Sportowego.

Nagroda Polish Project Excellence Award to potwierdzenie skuteczności strategii Totalizatora Sportowego w obszarze innowacji i transformacji cyfrowej. Wdrożenie Salesforce CRM i rozwój programu WinTo! podkreślają zaangażowanie spółki w budowanie nowoczesnego, omnikanałowego modelu obsługi, dostosowanego do potrzeb klientów.

Komentarze

Aja

Według mnie to tam jest taka posucha marketingowa że byle co nagrodzić trzeba. Niech czasami przeklikają zagraniczną konkurencję.

0
0

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *