Zmiany w strukturze iGaming Dragon. Jeden redaktor naczelny obu serwisów

Od 1 czerwca 2023 roku iGaming Dragon wprowadzi nową strategię zarządzania redakcjami należącymi do Grupy – iGaming Polska oraz iGaming Express. Zmiany zakładają połączenie zespołów pracujących w obu redakcjach (w tym social media), którym zarządzał będzie jeden redaktor naczelny. W efekcie czego założyciel Grupy, Maciej Akimow przestanie pełnić obowiązki zarządzającego redakcjami, a skupi się na skalowaniu biznesu. Redaktorem naczelnym redakcji zostanie Bartosz Burzyński, który wcześniej był związany z Grupą Weszło, a także Shark Agency.
Zmiany podyktowane są chęcią szybkiego rozwoju i osiągnięcia ambitnych założeń biznesowych. Nasi czytelnicy, a szczególnie ci, którzy nam kibicują mogą niemalże w czasie rzeczywistym oglądać rozwój całego projektu i poznać dokładne jego założenia. Zmiany i spójna strategia są składową niezbędną do osiągnięcia tych celów.
Doświadczony redaktor wzmacnia zespół
Do grona redakcyjnego dołącza również Mateusz Mazur, który w ostatnim czasie pełnił obowiązki redaktora na portalach należących do grupy Shark Agency. Mateusz bardzo dobrze czuje produkty hazardowe i zagadnienia związane z marketingiem, o czym czytelnicy naszych serwisów będą mogli przekonać się już niebawem.
– Bardzo się cieszę z możliwości wzmocnienia tak ambitnego zespołu. Gorąco wierzę w cały projekt i nie mogę doczekać się współpracy z Maćkiem i Bartkiem oraz resztą kadry redakcyjnej, których wiedza i doświadczenie z pewnością umożliwią nam osiągnięcie zakładanych celów. Mam nadzieję dołożyć swoją cegiełkę do rozwoju i realizacji misji obu serwisów – powiedział Mateusz Mazur.
Nowy redaktor naczelny
W ostatnich czterech latach Burzyński pełnił funkcję Content Managera w Shark Agency, do której należały m.in. takie portale jak Interplay, Gram Grubo oraz Legalnybukmacher.com. Wcześniej pracował na stanowisku redaktora na portalach należących do Grupy Weszło, gdzie nabył umiejętności z zakresu dziennikarstwa.
– Z szeroko pojętą branżą hazardową jestem związany od przeszło dekady, dlatego cieszę się, że mogą objąć tak ważne stanowisko w redakcjach iGaming Polska oraz iGaming Express. Dziękuję za zaufanie. To będzie intensywny czas, pełen wyzwań. Istotne jest dla mnie wzmocnienie brandu obu serwisów poprzez dostarczanie unikalnych materiałów
– Jak wskazuje nazwa obu serwisów główny nacisk będziemy kłaść na iGaming, ale jeśli chodzi o polską stronę nie zabraknie również u nas treści dotyczących biznesu związanego z siecią retail. Nie chcemy być kolejnym typowym serwisem branżowym B2B, ale również B2C. Chcemy być przyjaznym miejscem zarówno dla graczy, jak i klientów legalnie działających operatorów. Tym samym na naszych serwisach nie zabraknie treści punktujących działania szarej strefy, która korzysta z nie do końca dobrze funkcjonujących regulacji prawnych.
– Jedną z misji naszych serwisów będzie szerzenie informacji o praktykach związanych z odpowiedzialną grą. W tym temacie na pewno stworzymy wiele materiałów, a także wydarzeń. Oczywiście w tym obszarze, jak każdym innym będziemy pisali o wszystkich sektorach branży hazardowej – powiedział Bartosz Burzyński.
Założyciel Grupy z nowymi zadaniami
Maciej Akimow, założyciel całej grupy i obu portali skupi się na dalszych działaniach skalujących biznes. Celem jest wejście na kolejne nowe rynki, wzmacnianie brandu grupy i poszczególnych części biznesu, komercjalizacja działań, budowanie sieci niezależnych połączeń i wsparciu kluczowych partnerów.
– Cieszę się, że Mateusz i Bartek wzmacniają nasze zespoły redakcyjne. Jak tylko pojawiła się okazja, by skorzystać z ich usług, nie zastanawiałem się długo, tylko zaoferowałem współpracę. Pracowaliśmy przy poprzednich projektach i wiem, co potrafią i jaki mają potencjał. Nie jesteśmy korporacją ani grupą ze wsparciem inwestorskim. Chcemy rozwijać się organicznie, dostarczając za każdym razem jak najwyższą jakość – powiedział Maciej Akimow.
– Zdaję sobie sprawę z ogromu pracy jaki trzeba jeszcze wykonać, by zaistnieć w jakikolwiek sposób na świecie. Mamy obecnie dwie odnogi naszego biznesu – serwisy B2B, które służą budowaniu sieci kontaktów i wpływaniu na otaczającą nas rzeczywistość oraz część afiliacyjną. Obie rozwijamy równorzędnie. W pierwszym przypadku będziemy otwierać kolejne serwisy na nowe rynki. W przypadku działań afiliacyjnych, naszym wyzwaniem jest rozbudowa technologii i tworzenie działu performance złożonego z najlepszych specjalistów – dodał założyciel grupy iGaming Dragon.
– Nie jesteśmy w stanie konkurować finansowo z największymi podmiotami na rynku notowanymi na giełdzie, ale wykorzystamy naszą zwinność, spryt i unikalną strategię w celu stworzenia czegoś niezwykłego. Do końca roku otworzymy kolejne projekty w Ameryce Południowej i USA. Do tego niezbędni są ludzie, dlatego cieszę się, że możemy ogłosić nowe wzmocnienia – podsumował Akimow.
Polecane