Betclic dostarczy puchar z powietrza. Mistrz 1. Ligi pozna zwycięstwo w asyście helikoptera
W ostatniej kolejce sezonu Betclic 1. Ligi rozstrzygnie się, kto sięgnie po tytuł mistrzowski. Arka Gdynia i Bruk-Bet Termalica Nieciecza mają niemal identyczny dorobek punktowy, a sponsor tytularny rozgrywek zadbał o wyjątkową oprawę tego finału. Puchar dla zwycięzcy przyleci helikopterem bezpośrednio na stadion mistrzów.

Decydujące starcia z unikalną oprawą
W ostatniej kolejce sezonu 2024/2025 losy tytułu mistrzowskiego Betclic 1. Ligi rozstrzygną się na dwóch stadionach. Arka Gdynia, lider rozgrywek, zmierzy się na wyjeździe ze Stalą Stalowa Wola. Bruk-Bet Termalica Nieciecza, tuż za Arką w tabeli, podejmie u siebie Kotwicę Kołobrzeg. Obie drużyny mają realne szanse na mistrzostwo, dlatego Betclic postanowił przygotować specjalną akcję, by uczcić moment wręczenia trofeum.
Arka Gdynia przystępuje do ostatniego meczu sezonu z dorobkiem 69 punktów, zaledwie o jedno oczko więcej niż Bruk-Bet Termalica Nieciecza (68 punktów). W bezpośrednich meczach padł dwukrotnie wynik 2:1. Jesienią wygrała Termalica, wiosną Arka. Jeśli obie drużyny zakończą sezon z taką samą liczbą punktów, zadecyduje bilans bramkowy. Arka ma go lepszy o sześć bramek.
„POLecimy do Mistrza” – trofeum poleci helikopterem
Z okazji emocjonującej końcówki sezonu Betclic organizuje akcję „POLecimy do Mistrza”. Puchar będzie czekał w helikopterze na lotnisku w Mielcu – między Stalową Wolą a Niecieczą. Gdy sędziowie zakończą mecze, maszyna natychmiast wystartuje. Poleci w kierunku stadionu nowego mistrza, by trofeum dotarło jak najszybciej.
Nazwa akcji nie jest przypadkowa – to gra słów, która bezpośrednio nawiązuje do nazwiska ambasadora marki, Michała Pola. Dziennikarz od lat jest twarzą wielu działań promocyjnych Betclic. Puchar wręczą Bartłomiej Płoskonka, Country Manager Betclic Polska, oraz właśnie Michał Pol.
– Na przestrzeni całego sezonu, który był dla nas debiutem jako sponsor rozgrywek, zrealizowaliśmy wiele wyjątkowych projektów, by wymienić choćby legendarne jacuzzi, Betclic Trophy Tour czy nagrody dla piłkarza miesiąca. Było dla nas oczywiste, że ceremonia wręczenia pucharu powinna odbyć się również w specjalnej oprawie, więc sięgnęliśmy po posiłki z powietrza. W końcu w zgodzie z naszą kampanią Kibicem się Jest, nie chcemy by kibice czekali zbyt długo by zobaczyć swoją drużynę podnoszącą wywalczony puchar –
powiedział Bartłomiej Płoskonka, Country Manager Betclic Polska.
Polecane