Fortuna z funkcją chatbota

Autor: Antoni Majewski

Data publikacji: 08.01.2024 Ostatnia aktualizacja: 08.01.2024 17:23

Grupa FEG, właściciel między innymi legalnych w Polsce zakładów bukmacherskich Fortuna, ogłosił dziś najnowszą innowację, która wzmocni produkty marki. Fortuna otrzyma automatycznego chatbota, opartego na sztucznej inteligencji.

FEG wprowadza chatbota na wszystkie rynki

Każdy z rynków obsługiwanych przez FEG, w tym Polska, otrzymał własnego asystenta w postaci chatbota, z którym porozmawiać można poprzez aplikację lub stronę internetową. Odpowie on na najbardziej nurtujące pytania, pozwoli rozjaśnić najłatwiejsze opcje, choć w wielu przypadkach z pewnością potrzebna będzie interwencja konsultanta z krwi i kości.

„Barbara”, czyli chatbot Fortuny na polski rynek

Każdy z rynków otrzymał wirtualnego konsultanta skrojonego na własne potrzeby. Klienci polskiej Fortuny porozmawiać będą mogli z Barbarą. Botowi będziemy mogli zadawać pytania, podsunie nam on także propozycje zapytań, stosownie do tematu, jaki akurat nas interesuje. Nie wiemy jeszcze, kiedy wszyscy klienci otrzymają dostęp do asystentki.

Chatbot od jakiegoś czasu funkcjonuje na rynku czeskim. Grupa FEG, idąc za pozytywnym odbiorem oraz wpływem takiego rozwiązania na obsługę klientów za naszą południową granicą, zdecydowała się wprowadzić asystentki i asystentów na pozostałych rynkach.

Chatbot w branży bukmacherskiej

O ile wirtualni asystenci czy silniki sztucznej inteligencji, jak Chat GPT, okazują się być niezwykle pomocne i przydatne w codziennym życiu, branża bukmacherska wciąż musi zastanowić się nad sensem użycia tej technologii w obecnym stanie. Jeśli chodzi o obsługę klienta, szczególnie w tak skomplikowanej branży, sztuczna inteligencja nie jest w stanie zastąpić człowieka. Już kilka miesięcy temu zastanawialiśmy się nad wprowadzaniem takich rozwiązań przez operatorów.

Fortuna to jeden z kilku bukmacherów w Polsce, którzy nie posiadają całodobowej obsługi klienta. Konsultanci, obsługujący czat na żywo, dostępni są w godzinach 8-24, co, jak na standardy rodzimego rynku, i tak jest całkiem niezłym wynikiem. Tylko bowiem trzech operatorów: STS, LV Bet oraz Superbet, oferują możliwość kontaktu z konsultantem na żywo przez 24 godziny na dobę, niezależnie od dnia tygodnia.

Przypomnijmy, że wcześniej Chat Bota na polski rynek wprowadził Superbet. Mowa o „iRence”, która w pierwszej kolejności stara się pomóc graczom, którzy zgłoszą się do Live Chatu. Warto zaznaczyć jednak, że gdy gracz poprosi o rozmowę z realnym konsultantem, niemal natychmiastowo jego prośba zostanie spełniona. iRenka zatem jest tylko dodatkiem w obsłudze klienta, co z całą pewnością będzie działało na podobnych zasadach w Fortunie, jeśli chodzi o „Barbarę”.

Komentarze

Leszek W

Czatboty na infoliniach, na czatach pisanych to największe zło tego nowoczesnego świata.

0
0
Zielony Boro

Szkoda, nienawidze tej irenki na superbecie, a tutaj kolejne gowno. To tylko zabiera czas, zanim wlacza konsultanta.

0
0
Robert23

Dokladnie, juz lepiej zeby nic nie bylo, niz ten czatbot.

0
0
Kon Rafal

Nic tak nie wkurwia ludzi, jak te ChatBoty

0
0

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *