Christoffer Kjær: Naszym celem jest spersonalizowanie doświadczenia gracza na wielu poziomach
Jak spersonalizować doświadczenie gracza? Jakie mechaniki wyróżniają Ruby Play na tle konkurencji. Jakie są plany producenta na 2024 rok. O tym wszystkim porozmawialiśmy z Christofferem Kjærem, Account Management Team Lead w RubyPlay.
Ruby Play otrzymało nagrodę dla Dostawcy Roku w kategorii Slotów w plebiscycie iGaming Sword Awards. Jak traktujecie to wyróżnienie?
Ta wygrana ma ogromne znaczenie dla Ruby Play. Jesteśmy niezwykle zaszczyceni tym wyróżnieniem, które jest świadectwem ciężkiej pracy i poświęcenia wszystkich działów w ciągu ostatnich kilku lat. Jest to jednocześnie dowód uznania naszych wysiłków, który sprawia, że możemy z radością skupić się na dalszej pracy i kontynuuacji naszej podróży. Na pewno jest to dla nas zachęta do tego, by w przyszłości zawieszać sobie poprzeczkę jeszcze wyżej i dążyć do kolejnych sukcesów.
Co wyróżnia sloty Ruby Play na tle konkurencji, zwłaszcza w aspekcie zaangażowania graczy i mechaniki gier?
Jesteśmy dumni z tego, że możemy obecnie zafundować graczom dłuższe sesje gry. Nasze podejście jest bowiem skoncentrowane właśnie na graczu. Chcemy sprawić, aby nasze sloty były łatwe do zrozumienia i zapewniały rozrywkę przez długi czas. Im dłużej gracz angażuje się w nasze sloty, tym więcej fascynujących funkcji jest w stanie odkryć. Według naszej wizji, sloty projektuje się na dwóch odrębnych poziomach: poziomie wizualnym i poziomie matematyki leżącej u podstaw rozgrywki. W obu tych aspektach rozgrywka może być dla gracza nagradzająca.
Jako przykład slota będącego przykładem udanie zaprojektowanych elementów wizualnych przedstawić mogę naszą nowość, Mad Hit Wild Alice, która czerpie inspirację z uniwersum Alice in the Wild. W przypadku tego slota, po uzyskaniu określonej wygrywającej kombinacji, graczom ukazuje się chociażby paląca fajkę gąsienica, która wydmuchuje dym w kształcie serc.
Z drugiej strony, znaczenie matematyki leżącej u podstaw rozgrywki zauważyć można w naszej renomowanej serii gier „Immortal Ways”. Możemy się tutaj poszczycić częstotliwością trafień przekraczającą 50%, co pokazuje, że gracze mogą spodziewać się częstych wygranych. Podejście to okazało się skutkować znacznie dłuższymi sesjami, przyczyniając się jednocześnie do poprawy doświadczenia graczy.
Ruby Play podejmuje się odważnej ekspansji na nowe rynki, w tym między innymi Stany Zjednoczone. Jakie strategie stosujecie do pomyślnej integracji waszych produktów z globalnymi operatorami?
Istnieją pewne podstawowe elementy, które są kluczowe dla pomyślnej integracji. Wyróżnić należy z pewnością łatwe w użyciu API pozwalające na intuicyjną integrację i konfigurację. Uważam jednak, że naszą główną siłą są ponadprzeciętne umiejętności naszego zespołu technicznego. Jego członkowie posiadają ogromną wiedzę i doświadczenie w swojej dziedzinie, co zapewnia płynną realizację procesów.
Co więcej, bardzo często otrzymujemy opinie które potwierdzają, że współpraca z nami przebiega łatwo i bezproblemowo. Dla mnie to jeden z największych komplementów, jakie można otrzymać. Posiadanie produktów łatwych w obsłudze nie tylko ułatwia osiąganie wyników, ale także umożliwia szybką realizację zobowiązań.
Czy w grach Ruby Play obecne są jakieś unikalne funkcje, których gracze nie znajdą nigdzie indziej?
Ogólnie rzecz biorąc, naszym celem jest spersonalizowanie doświadczenia gracza na wielu poziomach. Opracowaliśmy wiele spersonalizowanych tytułów dla operatorów, zapewniając ich, że gracze będą mogli cieszyć się unikalnym projektem i wyjątkowym doświadczeniem, które dostępne będzie wyłącznie w kasynie naszego klienta. Stworzyliśmy na przykład grę specjalnie dostosowaną do potrzeb jednego z naszych zaufanych klientów, która pozwala graczom wybrać ich ulubiony klub piłkarski. Następnie gra i jej projekt dostosowują się do ich wyboru.
Gry z serii „Immortal Ways” również oferują graczom wyjątkowe doświadczenia, na które składają się: 10 000 sposobów na wygraną i wyjątkowa funkcjonalność „Immortal Ways Winner”.
Warto także wspomnieć o naszej mechanice Kupowania Funkcji. Chociaż nie jest to przełomowe, jako Ruby Play, znacznie obniżyliśmy jej koszt, czyniąc ją bardziej dostępną dla przeciętnego gracza.
Jakie są plany i aspiracje Ruby Play na ten rok? Jakich innowacji mogą spodziewać się gracze i partnerzy?
Aby przekonać się, co planujemy na resztę 2024 roku, warto śledzić nasze kanały społecznościowe. Na ten moment mogę powiedzieć, że będziemy kontynuować udoskonalanie każdego aspektu naszego produktu. W tym roku wydamy ponad 50 gier. W naszych nowych produkcjach możecie spodziewać się między innymi systemu kaskadowego, a także nowych i eksperymentalnych projektów, jak i zupełnie innowacyjnych układów bębnów. Elementy kaskadowe pojawią się na przykład w drugim sezonie serii Immortal Ways. Będziemy także skupiać się na tworzeniu szeregu innowacyjnych narzędzi promocyjnych, aby pogłębić i poszerzyć nasze możliwości współpracy z operatorami i ich klientami.
Rozdzielamy nasze zasoby, tak aby każdego roku opracować co najmniej kilka eksperymentalnych i innowacyjnych tytułów. W każdym z nich wizualna reprezentacja kluczowych wydarzeń w grze jest jednak bardzo przejrzysta i gracz z pewnością będzie w stanie zrozumieć wydarzenia rozgrywające się na bębnach. Ponadto, cały czas opieramy się na danych, co ułatwia dostarczanie operatorom kampanii szytych na miarę. Są one zaprojektowane tak, aby odnieść się do podstawowych wyzwań, takich jak retencja czy ponowna aktywacja klienta.
Polecane
Komentarze
Niby to technologiczne tematy, ale ile w tym jest prawdziwej psychologii!