Przetrwać na konkurencyjnym rynku iGaming. Dywersyfikacja biznesu kluczem do sukcesu?
Od czasu uruchomienia pierwszego kasyna online w 1994 roku gry slotowe cieszą się niesłabnącą popularnością. Producenci slotów prześcigają się w tworzeniu innowacyjnych konceptów, które docelowo mają wyróżnić ich gry na tle setek innych, nad którymi nieustannie pracuje konkurencja. Jak przetrwać na tak trudnym, dynamicznie rozwijającym się rynku? Przykład SYNOT pokazuje, że kluczem do tego może okazać się dywersyfikacja biznesu.

Poszukiwania Złotego Graala
Automaty do gry to bez wątpienia jedna z najbardziej popularnych form rozrywki wśród klientów kasyn stacjonarnych i online. Z tego względu jest to obszar hazardowego rynku, który w ostatnich latach rozwijał się zdecydowanie najszybciej.
Jak przebić się ze swoimi produktami na tle innych firm, kiedy dziś na platformie kasyna online gracz może wybierać spośród setek lub tysięcy gier, które wyszły ze studia dziesiątek producentów?
Z jednej strony dostawcy mogą stanąć do walki na tradycyjnych zasadach i prześcigać się w opracowywaniu coraz to bardziej nowatorskich konceptów, by dążyć do opracowania różnorodnego portfolio, którego zawartość będzie w stanie zadowolić większość graczy.
W poszukiwaniu Złotego Graala w obszarze gier hazardowych biorą jednak udział niemal wszystkie obecne na rynku firmy. Być może droga do sukcesu jest więc nieco inna i dostawcy, by wyróżnić się na tle konkurencji, powinni zwrócić uwagę także na inne aspekty swojej działalności.
Za dobry przykład posłużyć może nam SYNOT Group, która zapracowała na miano jednego z potentatów branży. SYNOT zaznaczył bowiem swoją obecność w ponad 40 krajach świata, a na sukces przedsiębiorstwa pracuje w sumie około 3000 pracowników.
Sposób SYNOTu
W jaki sposób założona przeszło 30 lat temu w Czechach firma była w stanie podbić świat hazardu? Zdecydowanie najważniejszym czynnikiem, który przyczynił się do sukcesu SYNOT było stałe i silne dążenie do dywersyfikacji biznesu.
Długoletnia praca nad rozwojem różnych gałęzi swojej działalności sprawia, że należąca do WCV Cyprus Grupa nie musi stawać do rywalizacji z innymi dostawcami i za wszelką cenę starać się wymyślić koła na nowo.
Markę SYNOT tworzy co prawda bogate portfolio slotów i automatów do gier, jednak nie tylko one stanowią o sile całej grupy. Przedsiębiorstwo daje bowiem przykład nowoczesnego i kompleksowego podejścia do oczekiwań operatorów.
Hazardową ofertę SYNOT tworzą przede wszystkim zestawy gier. Tematyka oraz kombinacje poszczególnych tytułów są dostosowywane na podstawie preferencji graczy lub rynków, na których działa Grupa. Wyrafinowana grafika, przyjazne menu oraz szeroki wybór sprawdzonych klasycznych i popularnych bestsellerów są dla kasyn gwarantem, że każdy gracz znajdzie coś dla siebie.
Oprócz gier stacjonarnych, SYNOT oferuje również oczywiście gry dedykowane kasynom online. W portfolio producenta znajdziemy przeszło 120 takich tytułów, które są łatwe do zintegrowania i dostępne dla wielu urządzeń. Widać więc wyraźnie, że w tym obszarze SYNOT nie ustępuje w żadnej mierze konkurencji, o czym świadczy również ogromna liczba partnerów producenta.
Przewaga studia nad innymi firmami rodzi się jednak gdzieś indziej. SYNOT doskonale wie, że na slotach i software do automatów biznes się nie kończy. Stąd też, wychodząc naprzeciw oczekiwaniom kasyn w różnych jurysdykcjach w ofercie Grupy znajdują się także między innymi wideoloterie, automaty do gier i samoobsługowe terminale bukmacherskie.
SYNOT zapewnia także możliwości dostosowania i modyfikacji swoich, aby spełniały specyficzne wymagania i przepisy obowiązujące na poszczególnych rynkach.
Na tym jednak nie koniec. Grupa jest w stanie zapewnić swoim klientom również wielopoziomowe progresywne jackpoty, a także wielopoziomowy system jackpotów.
Co więcej, Grupa działa także w sektorze B2C i pod marką SYNOT TIP oferuje klientom w kilku jurysdykcjach swoją platformę kasyna online, zakładów sportowych, a także rozbudowaną sieć nowoczesnych salonów gier i kasyn z najwyższej klasy sprzętem i usługami.
SYNOT podbija branżę iGaming
Jeszcze ciekawiej robi się, gdy przyjrzymy się ofercie SYNOT w obszarze iGaming. Obejmuje ona bowiem w pełni konfigurowalną platformę omnichannel, która spaja gry tradycyjne i online w jedno kompletne rozwiązanie.
Na kompleksową platformę omnichannel składają się:
- Loterie
- Kasyno online
- Zakłady sportowe
- Gry stołowe
- Poker
- Wirtualne zdrapki
- Sporty wirtualne
- Instant games
SYNOT wspiera tradycyjne gry loteryjne, takie jak Lotto, Keno i Eurojackpot. Ponadto moduł studia został dostosowany do współpracy z dowolną określoną loterią.
Studio jest w stanie pomóc operatorowi stworzyć od podstaw kasyno online. Rozwiązania proponowane przez SYNOT ułatwiają pokonanie kolejnych kroków i stworzenie silnej marki.
Z usług SYNOT skorzystać mogą także bukmacherzy. Firma jest bowiem w stanie dostarczać zaoferować operatorom usługi własnego zespołu bukmacherskiego oraz specjalistów ds. zarządzania ryzykiem.
W portfolio SYNOT Interactive znajdują się ponadto klasyczne gry stołowe, takie jak blackjack czy ruletka, zaawansowane oprogramowanie pokerowe, dostęp do zdrapek online, sportów wirtualnych czy licznych Instant Games, jak chociażby KENO.
Firma zapewnia jednocześnie także wsparcie odpowiedzialnej gry, które jest integralną częścią platformy. W tym przypadku operatorzy również są w stanie bez problemu dostosować narzędzia do wymogów jurysdykcji, w której działają.
Poszukując oprogramowania do zarządzania swoimi działaniami marketingowymi operatorzy platform również mogą zwrócić się do SYNOT Interactive. Dostawca zapewnia bowiem swoim klientom możliwość łatwego konfigurowania kampanii i bezproblemowego kontaktu z obecnymi i potencjalnymi klientami.
SYNOT, SYNOT Interactive, SYNOT Games oraz SYNOT TIP tworzą razem kompleksową ofertę skierowaną nie tylko do klientów B2B, ale również B2C. Wywodząca się z Czech Grupa jest dzięki temu w stanie docierać w rejony niedostępne dla innych dostawców, którzy koncentrują się przede wszystkim na swojej ofercie slotów i gier na automaty.
SYNOT, dzięki swojej wszechstronności, z jednej strony jest jest w stanie docierać do szerszego grona klientów, a z drugiej oferować wybranym partnerom bardzo kompleksowe rozwiązania, zapewniając im tym samym wygodę w zarządzaniu każdym obszarem swojej działalności.
Wydaje się, że to właśnie firmy technologiczne takie jak SYNOT, których działalność jest bardzo silnie zdywersyfikowana, będą w przyszłości zyskiwać i stopniowo powiększać swoją przewagę nad konkurencją o ograniczonych możliwościach.
Polecane
Komentarze
Dywersyfikacja na pewnym poziomie biznesu zawsze jest dobrym rozwiązaniem, jeśli ktoś potrafi to robić z głową.