„Ty jesteś bogiem” w kampanii Fortuny
10 lutego ruszyła nowa kampania reklamowo-sponsoringowa Zakładów Bukmacherskich Fortuna. Kampania przebiega pod hasłem „Ty jesteś bogiem” i poza działaniami wizerunkowymi zapowiada również nowości produktowo-promocyjne.

Gracz w centrum
Odświeżona komunikacja marki stawia w centrum gracza Fortuny z jego niemal nieograniczonymi możliwościami rozrywki dostępnymi w ramach platformy. Dzięki szerokim opcjom indywidualnego kształtowania każdego zakładu i grania w swoim stylu, każdy jest władcą sportowych emocji i może przeżywać je w pełni i po swojemu.
– Każdy mecz to setki możliwych scenariuszy i co najmniej tyle samo wydarzeń do obstawienia. Wiemy, że największe emocje wywołuje ten ostatni moment przed postawieniem kuponu – decyzja, czy obie strzelą, czy będzie dziewięć rzutów rożnych, a może dwie żółte kartki do przerwy. To właśnie takie małe wybory mają prawdziwą moc, na co zwracamy uwagę w nowej kampanii. Niezależnie od tego, czy wynikają one ze strategii, intuicji czy kumpelskiej rekomendacji, potrafią uczynić wyjątkowym nawet zwykły ligowy pojedynek – mówi mówi Konrad Komarczuk, prezes Fortuna Online Zakłady Bukmacherskie
– W Fortunie doceniamy te codzienne decyzje, dając m.in. pełną swobodę konstruowania zakładów w Betbuilderze oraz najlepsze bonusy na rynku. Bo dziś dla graczy liczy się już nie tylko prosty wybór faworyta, ale możliwość realizowania własnego planu na mecz i szeroki dostęp do produktów, które dostarczają realnej wartości i dodatkowych przeżyć – dodaje Komarczuk.
Fortuna z bonusami dla miłośników taśm
Wraz ze startem kampanii Fortuna ruszyła też z akcjami skierowanymi do prawdziwych bogów bukmacherki, czyli fanów bardzo długich kuponów tzw. tasiemek. Jeszcze bardziej atrakcyjne są teraz AKO Bonusy, pozwalające powiększyć wygraną o 25% już przy 5 zdarzeniach na kuponie.
Wystartował też konkurs, w którym każdy gracz może zrealizować odwieczne marzenie – postawić kupon za 2 zł i wyjechać na Malediwy. W puli nagród oprócz egzotycznych wakacji jest 100 000 zł we freebetach dla 500 typerów z najwyższym wygranym kursem.
Szczegóły kampanii
Kampania obejmuje szerokozasięgową komunikację z udziałem spotów TV oraz aktywności w kanałach digital i będzie prowadzona przez cały 2025 rok. W jej ramach powstały wizerunkowe filmy 60, 30 oraz 15 sekund, 30-sekundowy spot sponsoringowy oraz 15-sekundowe spoty produktowe.
Spoty na bazie konceptu agencji 2012 zostały wyreżyserowane przez Kubę Michalczuka i wyprodukowane przez dom produkcyjny Watchout Studio. Za postprodukcję odpowiedzialny był Vein, a za udźwiękowienie studio Głośno.
Fortuna Online Zakłady Bukmacherskie to wiodąca, legalnie działająca firma branży bukmacherskiej, wchodząca w skład Fortuna Entertainment Group, posiadającej prawie 30–letnie doświadczenie na rynku w Polsce, Czechach, Chorwacji, Rumunii i na Słowacji. Fortuna aktywnie wspiera polski sport, sponsorując Legię Warszawa, Radomiak Radom, Motor Lublin oraz federację KSW.
Polecane